• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bjørn Kjos er gjest hos Sk(r)avland

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Bjørn Kjos er gjest hos Sk(r)avland

Kjosern er gjest på Først & Sist i dag...

Replying to Topic 'Bjørn Kjos er gjest hos Sk(r)avland'

Jeg vet ikke hva det er med han, men jeg liker rett og slett ikke Skavlan. Jeg styrer alltid unna han.

Originally posted by Herlov

Jeg vet ikke hva det er med han, men jeg liker rett og slett ikke Skavlan. Jeg styrer alltid unna han.

Og for å fortsette med OT: det kan ha noe med at han er Frantz Saksvik (hvis noen husker den gamle NRK-guruen) opp av dage..., for å si det slik. Makan til ståtring og gjentakelse av samme ord i en og samme setning tror jeg ikke det finnes programledere som kan matche.

Så tilbake til temaet: Kjos skal vel snakke om evt. ansatte fra lavkostland da kanskje?

Sovnet før Skavalan - synd for jeg hadde gledet meg til å se Kjos i Først og Sist... Hvordan ble det???

Det var en meget tam og fåmeldt Kjos som stilte hos Skavland i går.
Ingebrigt Streen Jensen som også var der fikk sist ord om SK's små problemer de siste ukene. (fra Dinamo som er SK's reklamebyrå , står da bak Petter som beklager kampanjen)

Dere gikk ikke glipp av noe.

Kjos var der, ja. Men det var ikke mange setninger han fikk lov å fremføre. Men han fikk da sagt at han og kona skulle til OL, at han var glad i å fly og at forholdet mellom jagerfly og passasjerfly var som mellom formel 1 og buss.

Når det gjelder Skavlan, så kan jeg ikke la være å si det jeg har tenkt siden første gang jeg hadde sammenligningsgrunnlag: han ligner på vår egen CK! :p

Men jeg liker begge to!

Steen Jensen forsvarte jo også Tine etter skandalen der...:naughty:

Originally posted by EB

Steen Jensen forsvarte jo også Tine etter skandalen der...:naughty:

Vel, det er Skavland som "server".....

"Platt" er vel det jeg vil kalle programmet ettehvert....begynte bra med islam og debatten rundt dette. Men hvorfor Kjos var invitert i studio lurer jeg fortsatt på.

Ingebrigt Steen tapte ansikt i Tine saken og fremstår lite troverdig i mine øyner.

Originally posted by MountainDew

HVOR BLE KJOS AV DA?

Bra det ikke er bare meg som lurer....:)
Jeg tillot meg å gå en tur på terrassen for å "trekke frisk luft", og da jeg kom tilbake, var det avslutning med Kurt Nilsen....
Himmel og hav, Kjos må ha vært kjapt nedi den stolen....:cool2

NEI, NEI, NEI - jeg ligner IKKE på Bjørn!!!

Kjosern innfridde mine forventninger - han lirte av seg de vanlige glosene, og fremsto ikke som lederen for et stort børsnotert selskap. Kona mi (som ikke kjenner noe særlig til KJos annet enn i media) lurte på om han var "helt med"....

Originally posted by CK

NEI, NEI, NEI - jeg ligner IKKE på Bjørn!!!

Kjosern innfridde mine forventninger - han lirte av seg de vanlige glosene, og fremsto ikke som lederen for et stort børsnotert selskap. Kona mi (som ikke kjenner noe særlig til KJos annet enn i media) lurte på om han var "helt med"....

Men i dette tilfellet se var det vel Skavlan som ikke klarte å integrerer Kjos i programmet.

hmm, Skavland kan da vel ikke være direkte? (de tekster da programmet)

"Først og sist", i likhet med "Nytt på nytt", er et par timer gamle opptak når de sendes på skjermen.....:)

Først og sist er litt ferskere vare enn nyt på nytt. Nytt på nytt blir jo faktisk tatt opp på torsdag, mens først og sist vel blir tatt opp på fredag.

Når de tar opp like før de sender, så kalles det "live on tape". Nemlig.

Back