Billigste måten å få tilgang på lounger

Re: Billigste måten å få tilgang på lounger

Det oppgir de ikke, Handelsbanken bruker fortsatt totalvurdering og har stort sett nye kunder inne til samtale.

Byttet til Handelsbanken i fjor - det var ganske omstendelige greier ja, de ønsket en drøss med møter hit og dit før alt var på plass. Men vi fikk det som vi ville til slutt :D Fordelen er at de personlige rådgiverne faktisk husker deg fra gang til gang og at mye kan ordnes per mail og telefon. Det er mer enn jeg kan si om mine (ganske mange) år som DNB-kunde.

Tror united club er et godt tips. Vær bare obs på at jeg måtte krangle meg inn på OSL og hørt om lignende historier på CPH. Gjester tror jeg du kan glemme på disse stedene.

Har ikke hatt noen problemer med å komme inn med gjest på OSL. Forøvrig bare en gjest som gjelder i Star Business lounger.

Billigste måten å få tilgang på lounger

Jeg vet det ikke lenger er gratis med Diners, men det blir vel billigere enn å betale hvor priority pass.

Drar opp denne gamle traaden. Sliter Priority pass (og delvis loungekey) med avtaler paa endel flyplasser? Det finnes ikke lenger pp/loungekey lounger i Brussel. I Berlin er det fortsatt ikke mulig aa komme i noen lounger uten status/businessbillett. LH loungen der er bra, vil jeg si. Loungekey har naa avtale med loungen paa Flesland. Jeg spurte PP, men fikk som ventet kun et standardsvar om at de jobber for aa ha lounger paa saa mange flyplasser som mulig etc.

Back