Billig flight til New York?

Mariushb

Newcomer
Hei!

Jeg har plutselig fått det for meg at jeg endelig skal ta meg en tur over "dammen" og nærmere bestemt til New York i løpet av høsten. Som en fattig student er jeg opptatt av at prisen på flybillettene skal være så lav som mulig, slik at jeg har mer å handle for i storbyen.
Avreisetidspunktet er svært fleksibelt, men planen er å slå i hjel maks 5 dager i Usa. Lang flytid og mange mellomlandinger er heller ikke å forakte! :)

Finnes det noen på dette forumet som kan gi meg noen tips om hvor jeg kan finne disse billige billettene?

Mvh. Marius

Skal selv ha en weekend i NYC i midten av november, kosta meg 2800 kr med Lufthansa. Og ja, hvordan? Vent bare på tilbud, de kommer alltid! Sjekk ellers med Icelandair / Air Berlin om du klarer å bite tennene sammen i noen timer.

Ok, tusen takk for raske svar! :)

Det beste er altså å gå direkte inn på hvert enkelt flyselskaps kalender, framfor å benytte en søkemotor, som for eksempel Widerøes?

Er det ikke mye tull med lavpriskalenderen til SAS for eks?

Lettere enn å følge med på de enkelte selskapenes hjemmesider er det å melde seg på nyhetsbrev. Da får du tilbudene rett i mailboksen.

Bruk selskapenes sider pluss evt. samlesider. Det hender selskapene kjører tilbud som du KUN får kjøpt direkte på websidene til selskapet og ikke via andre kanaler.

http://www.continental.com kan også være verdt å sjekke - hender det er billig med dem hvis man eks. reier via BRU og ikke direkte OSL-EWR.

Continental var nede i 2600 tideligere i sommer. Følg med så dukker det opp igjen slike tilbud.

Det finnes også tråder på andre forum som følger med på gode tilbud rundtom i verden.

Back