• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bilettpris avgjør valg av reise

Re: Bilettpris avgjør valg av reise

Hm, hm, antar vel at parkeringsprisen er vel den samme uansett hvilket selskap en flyr med ;)

Parkering/buss/tog til og fra flyplassen koster vel stort sett det samme.
Jeg er vel i utgangspunktet litt slik selv, at jeg går på pris når jeg booker reiser, men det hindrer meg ikke å betale ekstra for kortere reisetid, eller routinger med nye flytyper eller flyplasser..

Men det er nok mange som er forholdsvis prissensitive på reisene sine..

Last edited:

Men det er nok mange som er forholdsvis prissensitive på reisene sine..

Det er sikkert og vist! Og folk klager (på store og små ting) selv om de får super billig billetter... For eksempel, til Australia: Ja, reisen blir 10 timer lengre hvis du betaler 500 kroner mindre ved å fly China Southeren Airlines istedenfor si Virgin Atlantic, men folk tenker ikke alltid på at iløpet av de 10 timene bruker man lett 500 kroner på mat/shopping/eventuelt overnatting osv. Kanskje de ikke tenker på de kostnadene i reisen, selv om de ofte utgjør en god del.

For min egen del, når jeg vet hvor jeg skal, velger jeg alltid den ruten som flyr via flyplasser jeg liker (for eksempel LHR) og hvilken flytyper som flyr (helst A380 så klart ;)). Det gjør reisen til en opplevelse i seg selv :)

Back