Bildet av SAS/Cimber CRJ

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Bildet av SAS/Cimber CRJ'

har du en link eller noe slikt? for jeg vet ikke adressen til Skyliner Aviation jeg.. og gidder ikke dra frem google.no nå :)

Cool!
http://www.skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=nav2&picid=1536

Fin, men liker ikke SAS logoen på halen.............

Det var jo helt greit, men hvorfor ikke slå til med full sas-scheme med en cimber-logo? :) Det ville jo forsterke merkevaren også.

Stilrent - men en CRJ i fulle SAS-farger ville vært enda kulere!

Pent fly, Trist livery! :( Terningkast 2

Dette så ut som det var klistret på ret før avgang og mens cleaningpersonalet tømte stollommene for søppel.
Så veldig midlertidig ut. Og siden det er så populært med terningkast: 2
Tamt!

Havde gerne set disse CRJ's i fulde SAS farver, men trods alt bedre at man laver en form for SAS bemaling frem for fuld Cimber bemaling.

Grunden til den lidt triste bemaling er vel også, at det er nemt for Cimber at konvertere dem til egen bemaling såfremt SAS skulle ophæve kontrakten.

Skulle ønske de hadde tatt hele halen blå, men dette er nok den billigste løsninger. Regner med at det bare er stickers, som QI kan rive av når/om avtalen med SAS DK opphører.
Detter nok ned på 2+.
Det var ikke spennende, men heller ikke stygt.

Kjedelig, trist og altfor enkelt. Det som redder 2'eren er selve flyet i seg selv.

CRJ med røde motorer hadde vært tøfft!

Tja.....man kunne jo velge mange ulike måter for å vise at dette er en "SAS maskin" (legg merke til at jeg skriver i anførselstegn - så slipper vi den debatten).....kanskej røde motorer hadde kunnet bli SAS-ikonet

Hvor mange slagord har SAS brukt på egne og partneres fly nå? "Flying for..." som det står på Cimber, "Member of the SAS Group", "Well connected with SAS"...noen fler?

Forøvrig en skikkelig spare-design på det flyet, lite designmessig pent. Ikke verdt å kaste noen terning her.

Begynner å bli mange ulike ja....og ikke vet jeg om det er noe system på det..eller bare rot

Kanskje vi skulle prøve med litt tålmodighet... Germanwings flyr jo rundt med Spanair Link design uten at noen har funnet grunn til å kritiser det. Sterling med en islandsk vri har også gått greit - Norwegian med østeuropeisk design like så...

Enig, terningkast 2... Kunne gjort seg med helt blå hale.
Jeg skal dead-heade med en av disse maskinene om et par uker. Noen som vet hvordan de er med tanke på komfort og nivået på servicen?

Nivå på service vet jeg ite om hos Cimber... men jeg synes støynivået i CRJ er forholdsvis høyt. Har fløyet Lufthansa på kryss og tvers i Europa pluss Tyrolean. Men det er ellers et behagelig fly med ikke for mange passasjerer...

Back