Bilderapport: Asia Januar 2013, JAL F, Kina, Singapore, Burma

Ser ut som om dere har hatt en flott tur Tommy - snøkunst og is-parken så jo helt fantastisk ut...!

Mange takk for kjemperapport og flotte bilder :up:

Ekstraordinær rapport fra en ekstraordinær destinasjon.
JAL så meget bra ut, og loungen så vesentlig bedre ut enn ANA sin lounge på NRT. Sjokoladen ombord tror jeg var den samme som AF har ut fra JFK?
ANA biz virket litt så som så, var regional SQ bedre eller?

Mange bra hoteller og frokoster også, det er vel belønningen man får for å ha mange dager på reise i året.

Utrolig flott rapport med påfølgende bildeserie. :)

Men måtte du faktisk betale for Wi-Fi, selv i First? Jeg reiser ikke ikke mye på fly med PAX-config lenger, men synes det var rart at man faktisk må ut med en ekstra avgift for noe slik som internett i disse dager?

Super rapport, Tommy!

Så du gikk for supertilbudet ut av Rangoon ja. Var kongetilbud det der.

Ser ut som du har taket på hotellene! Skal si de varter opp med store suiter til deg.

Takk for at du laget rapport! Forresten trodde jeg du skulle innom Boracay på denne turen?

BF:cool2

Ekstraordinær rapport fra en ekstraordinær destinasjon.
JAL så meget bra ut, og loungen så vesentlig bedre ut enn ANA sin lounge på NRT. Sjokoladen ombord tror jeg var den samme som AF har ut fra JFK?
ANA biz virket litt så som så, var regional SQ bedre eller?

Mange bra hoteller og frokoster også, det er vel belønningen man får for å ha mange dager på reise i året.

Takker.

Kan godt hende, god sjokkis var det iallefall. ANA har bedre plass mellom setene, men begge setene er nedoverbakkeseter. Jeg synes SQ sine seter er mykere, bredere og bedre, jeg sover godt i det setet. ANA sine var steinharde, jeg sovnet siden jeg var stuptroett, men ryggen fikk skikkelig deng da jeg ble vekket 3 timer foer landing... Merk at ANA har nye seter som rulles ut paa intercont (staggered).

Utrolig flott rapport med påfølgende bildeserie. :)

Men måtte du faktisk betale for Wi-Fi, selv i First? Jeg reiser ikke ikke mye på fly med PAX-config lenger, men synes det var rart at man faktisk må ut med en ekstra avgift for noe slik som internett i disse dager?

Takker!

Du maa betale for wifi hos alle selskaper i premiumkabinen (inkludert LH F og JALF)
Super rapport, Tommy!

Så du gikk for supertilbudet ut av Rangoon ja. Var kongetilbud det der.

Ser ut som du har taket på hotellene! Skal si de varter opp med store suiter til deg.

Takk for at du laget rapport! Forresten trodde jeg du skulle innom Boracay på denne turen?

BF:cool2

Takker

Vel, jeg bruker Hyatt bekreftede oppgraderingsvouchere (man mottar 4 hvert aar). Disse voucherne gir deg bekreftet oppgradering ved booking. Jeg brukte kun en slik i Beijing. Hyatt Diamond er en meget god toppstatus som loenner seg og de er flinke til aa oppgradere. I Singapore var den suiten vi fikk den minste jeg har hatt der. De var fullbooket, derfor var det daarlig med store suiter

Boracay og Shangrila er ikke foer i mars. Mars byr paa SQ i F fra SFO og revenue SQ C RGN fare ;)

Last edited:
WOW - superdupert! Ser ut som en svært behagelig reise. Takk for at du tar deg tid til å poste disse bilderapportene dine, ser frem til den neste!

Morsomt å lese.. Så ut til å ha vært en fantastisk tur :-)

Om jeg får klage på en bittelitenting må det være et ønske om litt færre bilder pr. post og heller flere poster pr. tråd ettersom internett jeg benytter via mobilt bredbånd sliter med å laste inn såpass mange bilder pr. side :-) Om disse blir spredt til å være feks. 5 pr. post blir alt enklere for min trege nettilkobling :-)

Takk for fenomenal rapport. Harbin var jo knalltøft. Må si jeg ikke har hørt om stedet før engang.

Mulig det var lyset, men ANA C-setene ga meg litt Ryanair vibrasjoner... Ikke comfortmessig, men fargemessig. Var de virkelig gule i skjellet?

Super rapport Tommy :thumbup

Du var på samme plass som meg og Speedbird når vi besøkte Muren i 2007

Takk, spennende å se. Etter mellomlanding i PEK i januar hvor vi måtte gå utenfor flyet i bitende vind har jeg ikke vurdert Kina som vinterdestinasjon. Men det så jo spennende ut på bildene. Rangoon ser også ut som en spennende destinasjon som man bør få seg en helgetur til.

Det var så mye bilder på siden at nettleseren min krasjet 2 ganger før jeg kom meg gjennom dem. :lol:

Imponerende rapport! Spesielt billedserien fra Kina og snø/is-festivalen. Godt tips å leie transport i Beijing hvis en har begrenset tid.

Back