• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bilder fra vollen i går!

Tændis

ScanFlyer Blue
Bilder fra vollen i går!

Heisann!

Som sikkert en del har fått med seg, befant jeg meg på vollen i går (torsdag) for å spotte litt:) Ble en dag ganske utenom det vanlig med en nødlanding og full beredskap fra OSL sin side. Bilder av dette kan dere se her: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=35485

I denne posten kan dere se de andre bildene jeg tok av "vanlige" hendelser i går! Ble ganske fornøyd med bildene, selv om noe høy ISO minske kvaliteten bitte litt... Håper dere liker dem og kom selvfølgelig med alt dere mener, enten i positiv eller konstruktiv form! :)

Det foregikk arbeid på taxebanen, så alle som skulle ta av fra 19R måtte benytte seg av A7 (det er jo det de fleste gjør ellers og)
IMG_4064.jpg

Acta-maskinen kommer inn for landing, de siste småjusteringene gjøres
IMG_4065.jpg

Er jo ganske stilige disse små BA-flyene
IMG_4077.jpg

Finnair med sin bus
IMG_4082.jpg

Like før touchdown
IMG_4085.jpg

IMG_4091.jpg

Et uvanlig besøk, hvertfall for meg
IMG_4107.jpg

Rudolf er rød på nesen...
IMG_4147.jpg

Air Baltic tar seg fint ut i kveldssolen
IMG_4156.jpg

IMG_4166.jpg

Fint at Widerøe kommer litt høyere, så får man litt mer variasjon
IMG_4172.jpg

IMG_4238.jpg

Politihelikopteret som ankom bare noen minutter før nødlandingen skjedde
IMG_4246.jpg

IMG_4257.jpg

IMG_4267.jpg

Tok en tur bort til terminalen etterpå for å se litt nærmere på "dagens oppmerksomhet" og tok dette i samma slengen...
IMG_4317.jpg

Og dette...
IMG_4331.jpg

Re: Bilder fra vollen i går!

Hehe... nest siste sto jo ikke akkurat på linja da.. det må jeg ta opp med vedkommende:p
Forresten rart Airport patrol ikke var på stedet med formaninger umiddelbart. hehe

Men flotte bilder.. liker Sas-Airbusene.

Peace

Last edited:
Back