Tændis
ScanFlyer Blue
Bilder fra vollen i går!
Heisann!
Som sikkert en del har fått med seg, befant jeg meg på vollen i går (torsdag) for å spotte litt
Ble en dag ganske utenom det vanlig med en nødlanding og full beredskap fra OSL sin side. Bilder av dette kan dere se her: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=35485
I denne posten kan dere se de andre bildene jeg tok av "vanlige" hendelser i går! Ble ganske fornøyd med bildene, selv om noe høy ISO minske kvaliteten bitte litt... Håper dere liker dem og kom selvfølgelig med alt dere mener, enten i positiv eller konstruktiv form!
Det foregikk arbeid på taxebanen, så alle som skulle ta av fra 19R måtte benytte seg av A7 (det er jo det de fleste gjør ellers og)
Acta-maskinen kommer inn for landing, de siste småjusteringene gjøres
Er jo ganske stilige disse små BA-flyene
Finnair med sin bus
Like før touchdown
Et uvanlig besøk, hvertfall for meg
Rudolf er rød på nesen...
Air Baltic tar seg fint ut i kveldssolen
Fint at Widerøe kommer litt høyere, så får man litt mer variasjon
Politihelikopteret som ankom bare noen minutter før nødlandingen skjedde
Tok en tur bort til terminalen etterpå for å se litt nærmere på "dagens oppmerksomhet" og tok dette i samma slengen...
Og dette...
Heisann!
Som sikkert en del har fått med seg, befant jeg meg på vollen i går (torsdag) for å spotte litt

I denne posten kan dere se de andre bildene jeg tok av "vanlige" hendelser i går! Ble ganske fornøyd med bildene, selv om noe høy ISO minske kvaliteten bitte litt... Håper dere liker dem og kom selvfølgelig med alt dere mener, enten i positiv eller konstruktiv form!

Det foregikk arbeid på taxebanen, så alle som skulle ta av fra 19R måtte benytte seg av A7 (det er jo det de fleste gjør ellers og)

Acta-maskinen kommer inn for landing, de siste småjusteringene gjøres

Er jo ganske stilige disse små BA-flyene

Finnair med sin bus

Like før touchdown

Et uvanlig besøk, hvertfall for meg

Rudolf er rød på nesen...

Air Baltic tar seg fint ut i kveldssolen

Fint at Widerøe kommer litt høyere, så får man litt mer variasjon

Politihelikopteret som ankom bare noen minutter før nødlandingen skjedde

Tok en tur bort til terminalen etterpå for å se litt nærmere på "dagens oppmerksomhet" og tok dette i samma slengen...

Og dette...