Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by CK
![]()
Røkkes gamle "hyttefly"
Originally posted by Someone
Originally posted by CK
![]()
Røkkes gamle "hyttefly"
Muligens Røkke eide dette flyet tidligere, men idag eies det i sammarbeid av Aker Kværner og Aker Yards og brukes idag til langt mer fornuftige ting enn å rekke en fotballkamp i Molde:wink
...og såvidt jeg vet er har de ingen planer om å kvitte seg med det med det første.
Uansett, fine bilder![]()
Originally posted by Airbus 330
(...)Men jeg må få si at de vinduene i cockpit på LN-SUV ikke er av de peneste løsningene jeg har sett akkurat da.![]()
Airbus 330.![]()
Originally posted by Falcon
Er det bare jeg som synes at det er litt festlig at Røkkes tidl. hyttefly er registrert LN-SUV? (Det er det sikkert.)
Originally posted by LN-MOW
Alle som ender paa 'QS' er netjets .. det er vel en del nordmenn som er deleiere etterhvert, skal man tro media ....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.