OK! Du ber om det! Jeg blir provosert- for jeg vet du kan bedre!
For det første- hva er dette for en overskrift: "laget uskarp"? Hva er det du har laget uskarp- har du bluret bildene etterpå for å få de uskarpe? Hva er vitsen?
Det første bildet er dessuten flyet skarpt, men det er innflyvningslysene som blir hovedmotivet siden de dekker flyet, og lysene er uskarpe! Skjønner ikke budskapet ditt her! Bilde 2 er faktisk et bra bilde- så du har misslykkes i å gjøre det uskarpt!
Bolk 2- "ingen overaskelser":
Bilde 1,2,3 er greie, men bilde 4 er uskarpt! Dette er ikke bra å se på- spar oss for slike- bevar dem i din private samling!
Bolk 3- "til ergrelse"?:
Hva er det som er til ergrelse- jeg synes ikke bra bilder er til ergrelse- fordi om jeg har sett dem før. Bilde 1,2,3,4 er jo fine bilder- bilde 5 (finnair) er uskarpt, Bilde 5,6 er bra, bilde 7 er uskarpt, bilde 8 er helt topp!
Bolk 4- "mer ergrelse"?:
Bilde 1 er fint, bilde 2 (PIA) også meget bra, men litt mye himmel! bilde 3 og 4 er ok, og bilde 5 er meget bra, hadde det ikke vært for støvkornet som synes!
Bolk 5: Bra men støvkorn syns!
Bolk 6 og 7:
Her har du tullet litt mye- gitt de alt for mye kontrast, det blir vondt å se på, ok at du legger ut ett for å be om hjelp, men 2 nesten identiske misslykka bilder- nei!
Bolk 8- siste bildet: Noe av det absolutt beste du har gjort!:up: Dog har du gitt det litt sterke farger- reduser saturation og dette bildet blir 10 av 10 oppnåelige!