Takk for at dere kommenterer alle sammen. Jeg provoserer litt med noen spesielle bilder som dette her. Dette for å få flere til å tenke motiver. Jeg skøyt omlag 800 bilder i løpet av 5,5 timer på osl, og det som var synd at de kun benyttet 19L.
Landet på 19L ( fra nord ) og hadde avgang mot sør.
For en stund siden la jeg ut fronter, haler og deler av fly og noen av dere kom også med slike bilder og det synes jeg er bra.
Nå har jeg også stått i innflyvningsområdet og fått bilder av lysene okvelden (litt mørkt), fått med fly sammen med innflyvninglysene osv. Litt over og litt under flyene, eikke helt etter boka, men kan bli bra bilder av dette også.
Jeg synes at alt går på rette linjer, farger, skaphet, men jeg synes at vi kan se på noe mere enn det også !
SÅ da går staffettpinnen videre med noen nye vinkler, steder, plasser, dog ikke helt etter boka, men dette blir også bra.
God kveld i stua eller på kjøkkenet
Nå er jeg spent på hva de virkelige fotoguttene som KAN det med bilder sier, for mine ønsker kommer fra en skikkelig amatør, men dog jeg har det bra med mine bilder også !!
Jan