Bilder fra OSL, JSI, AMS og RYG

Jørgen S

ScanFlyer Blue
Da hadde det samlet seg opp en god del bilder på harddiskene igjen ... håper de er verdt å vise fram

DEL 1

018D-AIQU_OSL.JPG

054SAS_LN-RRB_OSL.JPG

135PS_4F5s_RYG.JPG

187SWISS_HB-IPX_OSL.JPG

188IMG_0082.JPG

190Alitalia_I-BIKB_JSI.JPG

238LN-TUM_OSL.JPG

255Invader_RYG.JPG

259OSL_HDR.jpg

279Monarch_G-OZBU_JSI.JPG

290NAS_LN-KHC_OSL.jpg

326RedBull_N996DM_RYG.JPG

355NWA_N545US_AMS.jpg

651F16_RYG.JPG

136674X7451_1.JPG

441674X4738.jpg

509674X3323.jpg

517674X1414.JPG

641674X4565_1.JPG

463674X7838.JPG

:O! Hvert eneste bilde kunne gått rett opp på airliners! Liktespesielt: ALLE.
Sier bare en ting: MER MER MER !

Bildene ga meg et smil rundt munnen og fikk en varm følelse inni meg når jeg så "varme" bilder og en vinter stemning når jeg så "kalde" bilder:)

Fantastisk skarpe og flott redigert!:nor 10/10 fra meg.

Jeg sier bare en ting.

WOW WOW WOW for noen enormt flotte bilda.

Jeg :devot::devot::devot: i ærbødighet over bildene du har delt med oss.

Her gir jeg :up::up::up: for deg.

Eirik Ø.

Meget pent! Gratulerer!

Liker kreativiteten og ditt øye for riktig snitt. Mange bilder som er meget imponerende av mer "hverdalgslige" maskiner. Viser at utstyr ikke er alt; selv om det metadata (og selvfølgelig resultatene) viser at du har alt i skjønneste orden på den fronten!

Takk for titten. Blir nok en runde til eller to gjennom denne serien.

Fantastisk! Dette er med god margin den beste foto-serien jeg har sett i min korte tid her på forum. Kreativiteten er bare så fenomenal at jeg blir satt helt ut, mest grunnet misunnelse :-). Fly er i og for seg et banalt objekt (unnskyld...!), og det er vanskelig å "finne opp hjulet på nytt" hver gang en er ute å skyter, men her viser du jo at det faktisk er mulig! Det eneste negative jeg kan finne på å si, er at jeg nå nesten tror jeg slutter å fotografere selv...

takk å takk!

hei å hå

H.

WOOW. Detta var sinnsykt bra. Beste bildeserien jeg har sett her på på forumet. Dette innspirerer meg!! Fantastisk.

Back