LCH78 www.lch78.net Medlem 18 Oct 2008 #1 Bilder fra Brønnøysund tatt i sommer Under en familieferie i Brønnøysund nå i sommer som var så klarte jeg å få tatt disse bildene:
Bilder fra Brønnøysund tatt i sommer Under en familieferie i Brønnøysund nå i sommer som var så klarte jeg å få tatt disse bildene:
HS-TGA ScanFlyer Blue 18 Oct 2008 #2 Re: Bilder fra Brønnøysund tatt i sommer Flotte bilder. Viste faktisk ikke at denne flyplassen var pusset opp. Når ble det gjort? Brønnøysund er hvor jeg opprinnelig kommer fra.
Re: Bilder fra Brønnøysund tatt i sommer Flotte bilder. Viste faktisk ikke at denne flyplassen var pusset opp. Når ble det gjort? Brønnøysund er hvor jeg opprinnelig kommer fra.
LCH78 www.lch78.net Medlem 18 Oct 2008 #3 Re: Bilder fra Brønnøysund tatt i sommer Den nye terminalen ble åpnet tidligere i år.
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 18 Oct 2008 #4 Re: Bilder fra Brønnøysund tatt i sommer Flotte bilder fra ett sted vi ikke ser så veldig mange bilder fra.
Re: Bilder fra Brønnøysund tatt i sommer Flotte bilder fra ett sted vi ikke ser så veldig mange bilder fra.
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 18 Oct 2008 #5 Re: Bilder fra Brønnøysund tatt i sommer Morsomt med bilder fra Brønnøysund, terminalbygget så flott ut!
Re: Bilder fra Brønnøysund tatt i sommer Morsomt med bilder fra Brønnøysund, terminalbygget så flott ut!
mikro A330 Medlem 18 Oct 2008 #6 Re: Bilder fra Brønnøysund tatt i sommer Den nye terminalen på BNN var virkelig pen :up: Flotte bilder btw
Re: Bilder fra Brønnøysund tatt i sommer Den nye terminalen på BNN var virkelig pen :up: Flotte bilder btw