Takk for flott rapport!![]()
Morsom lesing. Dessverre gir den nok en gang bilde av inkonsekvent service fra SK, både ved gate og i kabin.
Litt av noen eventyr det her, gir inspirasjon til å la bookingfingeren få kjørt seg. Gleder meg til neste rapport ^_^
Her er det bare å bøye seg i støvet. Jeg liker dine rapporter mister! Kjekt med et lite flashback tilbake til den 23. august også. Veldig kjekk opplevelse som jeg håper vi får anledning til å følge opp ved en senere anledning.![]()
Takk for flott rapport
Takk for en artig rapport. Ga meg ikke akkurat mindre lyst til å hive meg løs på "galskapen" med MR.![]()
Takk for flott rapport, og selv takk for hyggelig selskap under MR OSL-BCN 23. august. Jeg også lærte mye den dagenGratulerer med EBD!
Skal t/r OSL-EWR i mars og i juni 2015, og ser allerede nå at turen i juni blir med ny seteconfigurasjon. Håper virkelig at OT slår til på minst en av flightene.
Håper du er vel installert i Canada :CAN , og at du har godt utbytte av utvekslingen.
Takk for flott rapport-godt beskrevet![]()
Takker! Glimrende rapportering dette!![]()
Takker for en fantastisk rapport!
Herlig underholdende rapport! Takker så meget![]()
Meget, meget bra - tusen takk! Enjoy Canada, har selv studert der borte![]()
Takk for rapporten
Tusen takk for flotte rapporter og takk for selskapet på MR turen til BCN. Artig å lese om SAS Business også. Skal hjem fra Tokyo på mandag med SAS A340 og i biz. Det ser jeg fram til! Langdistanse er så behagelig foran gardina at det er vanskelig å fly eco igjen...![]()
Takk for munter lesning og inspirasjon!
Flott rapportGratulerer med platinum!
Eneste minus var at du måtte flashe gullkortet på en halvfull E145 for å komme først ombord. Så hastverk er det vel ikke![]()
Takk for fin og omfattende rapport![]()
Fin fin TR dette, om enn kanskje litt få bilder.
Den får meg til å glede meg til min neste MR med SK.
Håper jeg får like godt crew som du har hatt i denne TRen.
Tips: Hvis du ikke har prøvd det allerede der borte, så anskaff deg en porsjon god poutine. Finnes ikke noe bedre fast-food enn det, så lenge du finner en god en! :CAN
Hilsen en som skal tilbake en gang for å få seg en god poutine :fly
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.