BGO - glipp i security førte til evakuering (flere episoder)

Re: Flesland evakuert...igjen....

Kan vi ikke bare lage en sticky-tråd om evakuering på BGO snart? :p

Re: Flesland evakuert...igjen....

Med ett innlegg fra april 2013 til november 2014? :p

Mener det har vært noe i mellomtiden også, men som ikke er fanget opp her. Correct me if I'm wrong :p

Dessuten ble posten nå flyttet til en tråd som har 5 sider, hvor første post er fra 2009, så jeg tror man kan konkludere med at dette er et typisk Bergensproblem ;)

BGO evakuert (igjen)

Da var det igjen evakuering i Bergen.

Burde vel snart få sin egen samleteåd [emoji15]

-eggs

Re: BGO evakuert (igjen)

Inn i tråden forsvant innlegget :stir

Haha, satt på mobilen og fant bare gamle tråder. Trodde det skulle være noe nyere, i og med at dette var tredje evakueringen på knappe to måneder. [emoji4]

-eggs

Re: BGO - glipp i security førte til evakuering (flere episoder)

Nå har det vært usedvanlig lenge siden sist, så da var det vel på høy tid at dette skjedde igjen. Nok en gang den gamle klassikeren med folk som prøver å komme seg inn mot fartsretningen i slusene.

https://www.ba.no/nyheter/flesland-flyplass/flesland/lange-koer-pa-flesland/s/5-8-588925

– Årsaken er at vi en periode måtte stenge sikkerhetskontrollen fordi en person som prøvde å trenge seg gjennom en enveisdør i feil retning. Da måtte vi stenge sikkerhetskontrollen inntil vi fikk visshet om hvor personen befant seg.

Sverdrup betegner det som skjedde som en enkeltepisode.
Fnis. :)

Heldigvis ikke så lenge før den nye terminalen og sikkerhetskontrollen der. Så får vi satse på at dette ble siste hendelsen.

Heldigvis ikke så lenge før den nye terminalen og sikkerhetskontrollen der. Så får vi satse på at dette ble siste hendelsen.
Tja, om det stemmer det som stod i BT, så var det ei som hadde snudd i slusa på veg ut, og tvinga seg gjennom inn igjen. Og det har jo stengt tatt ikkje noko med sikkerheitskontroll å gjere.

Nett dette er ein ting eg alltid er litt obs på på tur med små ungar. Dei glir lett under sperreband og div. Og av og til glipp det. Mini sprang inn på fasttrack på Værnes i dag, eg opna banda for å gå etter. Fekk beskjed (humoristisk) at der hadde eg ikkje lov å vere. Fekk plukka med unge og tilbake i køa.

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Godt nok ikke helt det samme, men i København havde en lille dreng sneget sig ind på bagage båndet ved check in og blev fundet ude ved sorteringsanlæget eller der omkring.
Der kan man snakke om sikkerhedsbrist. :D

Det har skjedd i Norge også.... Kunne gått riktig ille, men gikk heldigvis bra.

Espen

Flesland evakuert?

Ser VG melder at politiet har igangsatt evakuering av Flesland og ber folk holde seg langt unna?

Edit, skal være snakk om en mistenkelig gjfnstand.

Last edited:
Re: Flesland evakuert?

Skummelt med gjfnstander ! =)

Uansett, det er jo ikke første gang på BGO....

Tidligere evakueringer har vel vært utløst brannalarm og ikke mistenkelig gjenstand?

Same shit, different wrapping?

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Possibly. Mange av de tidligere evakueringene har vel vært pga.brannalarm? Samt noen hendelser der folk har sluppet forbi sikkerhetskontrollen ukontrollert?

Mistenkelig gjenstand er klarert. Folk er på vei inn i terminalen igjen nå.

Back