Jeg har hatt den i halvannet år nå, og er meget godt fornøyd etter å ha brukt den ganske mye nå. Den passer i alle overhoder som jeg har prøvd (SK, LH, SQ, UA), på tvers som seg hør og bør. I begynnelsen så får man litt følelsen av at man ikke kommer til å få lukket lukedøren, men det går finfint på alt fra 737, 32x til 757, 767, 330 og 777.
Flere av linkene her inne er utdatert - og det er ofte slik med gode tilbud.
Mitt spørsmål er Hvor er det best å bestille Rimowa cabinkoffert på nett - slik at den sendes hjem til deg i Norge ?P
Ok kjøpte du på koffer24 ?Jeg har undersøk prisen flere steder - ikke BKK, men tyskland US - +++det er liten forskjell - kjøpte min på nett. Dog er det ferre og ferre som har den med 4 hjul inne. Det er den beste etter min mening, men også vesentlig dyrere enn den med to
Kom den med DHL ? visst ja måtte du betale utleggsgebyr på 560 kr ?ja - den kom på døra for noen få uker siden og er fantastisk
De gangene jeg har bestilt har de blitt levert med Posten. Regning på moms har jeg fått i etterkant, uten noe gebyr.Kom den med DHL ? visst ja måtte du betale utleggsgebyr på 560 kr ?
har regnet litt på det:
kofferten sin pris med toll og frakt : 4987 + prisen for fortollingen
krymper fort det du tjener men fortsatt 1572 kr billigere enn på kofferkompaniet![]()
Supert da vet jeg detDe gangene jeg har bestilt har de blitt levert med Posten. Regning på moms har jeg fått i etterkant, uten noe gebyr.
noen som har handlet Rimowa koffert i Bangkok , og vet prisen(e) ?
fant ihvertfall en butikk på sentret gaysorn
Ok.. Takk for svaretKjøpte min Classic Flight 78cm på Gaysorn, kostede 37500 thb, og med 12% tax og tourist refund kom den på: 33132 thb (blev fratrukket i butikken)
Tro ikke jeg fikk MVA regning i etterkant. Mulig det kun var flax.
Trodde min var litt dyrere, men jeg har den med 4 hjul.
Uansett noe billigere var det og kofferten er tung men utrolig bra.