Beste 1. dagen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Venter på at opphavet skal våkne slik at jeg får selskap til kaffen og kakene. I dag ryker jula ut av huset…23 dager holder i massevis. Nyt dagen du også.

Mornings fra Asker. Etterhvert tid for julelunsj med familien her hjemme. Så tror jeg det trengs litt fysisk fostring etter gjestene har dratt. Ha en fin dag.

God jul fra FBU. Fortsatt stille i huset. Hyggelig med gjester i går, men også praktisk når de ikke skal overnatte så man kan kjøre eger opplegg i dag. Blir vel neppe kjørt løyper så jentene får nok viljen sin med slalom. Ser lyset var pâ tidlig i Wyller, men håper preppemannen har juleferie. Hjort til middag tror jeg.

Så nå plutselig i en annen tråd at Thai kommer tilbake på osl, det er jo hyggelig. Synd de ikke har premium, lite som tyder på at inntekten neste år tilpasses dårlig kronekurs og dyre businessbilletter. Er det lov å mimre om den gang dollarn var 6kr?

Last edited:
God morgen fra Stockholm. Det hvite vintereventyret fortsetter ute. De små leker med de nye gavene, og det blir middag hos svigers senere. Gledelig jul.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mens andre prematurt kaster ut jula her inne så er det enda en julefeiring for oss med litt halvveis utenlandske aner. Hvilket betyr enda en julemiddag med kalkun. Men får vel dra å trene på senteret en tur først tenker jeg. Visste dere at i dag er det kun lov å sende reklame for ideelle organisasjoner på tv? Så reklamepausene på tv2 er litt annerledes. Reklamefrie dagene er langfredag, 1 påskedag, 1 pinsedag og 1 juledag.

Morn fra Tønsberg.
Her sov nok en gang de yngste lengst så man rakk en liten kaffekopp i fred og ro. Fysiske fostring er allerede unnagjort, snøen på gårdsplassen er flyttet unna. Mistenker at det blir en tur ut for å ake så sant minstemann holder seg feberfri i dag

God jul fra Sandnes. Julefrokost straks unnagjort i fred og ro. Dette er jo den siste julen med bare «oss to». Så det blir nok mer liv i leiren neste jul. Når kaffekoppen er tom blir det å sette seg i bilen og reise til familieselskap på andre siden av Boknafjorden. :-)

Ahh.. Roen henger over Knausen. Peis, mimosa og Christmas Bossa Nova på spellern. Man rekker kanskje en liten tur i bakgården før det er laaaaaang-lunsj på godset til Chrystle og Blake.

God 1. juledag fra Trondheim. Kom meg frem til slutt, men uten bagasje, så julaften ble tilbragt i jeans og lånt hvitskjorte. Nå slapper jeg av med boken Norske passasjerfly som jeg fikk i julegave, før det blir kalkunmiddag etterhvert.

God morgen fra Granka All-Inclusive. Må vel innrømme at vi fikk et lite kultursjokk ved ankomst i går. Fikk festivalarmbånd med TUI på og ble sendt ned på rommet. Vi ringte etter room service, men det fantes selvfølgelig ikke. Det var buffet i 1 etg. Ferdig snakka. Full sjokkbelysning, plastikkstoler og greier.

Men etter sjokket la seg innså vi at maten var veldig god. Rommet var bra. Det var deilig å bare labbe ned og hente øl og vin og brus. Hyggelige naboer fra Jönkøping. Vi tror kanskje vi vil gå netto i pluss på dette.

Nå skal vi se om det går an å få oss lunch.

Ha en best første juledag

God 1. juledag fra Gaustablikk. Gårsdagen pinnekjøtt smakte godt. Dagens tradisjonelle hummerlunsj enda bedre. Lange skiturer har det også blitt tid til innimellom slagene og da fortjener man liksom enda mer :) Jul på fjellet er herlig.

Back