Beroligende ord til ei med flyskrekk?

Takk for tilbakemeldinger, får meg til å følge meg litt mindre "sær". Det er kanskje noe man aldri blir helt kvitt, med tanke på de forjævlige opplevelsene man gjerne har hatt på fly. Dessuten kjenner jeg at det blir verre jo lengre tid det går siden sist flytur - en mulig løsning på problemet er derfor å fly oftere. Men det skal man vel få skikk på i løpet av sommern, he he he :)

Min "flyskrekk" øker proporsjonalt med alkoholinntaket kvelden før, men er vel ikke alene om det?? :P

Ellers er jeg flasket opp på twinottere og dash-7 på strekningen BOO - BNN og gjerne postflyet, som alltid var nede på så mange flyplasser som de fant på ruten: opp og ned og opp og ned og opp og ned og opp og ned, så flyskrekk hos meg er ikke eksisterende.

Det var gode tider det, med åpne cockpitdører og utsikt frammover ved og lene seg bittelitt ut mot midtgangen..

Har heldigvis aldri hatt "skikkelig" flyskrekk, men hatt litt uggen følelse noen ganger. Det som hjelper, for meg i allefall, har vært å fly regelmessig. Flyr en del i jobben, samt i fritiden, men aldri fått sitte på klappsete, så der fikk du en flott opplevelse! Lykke til videre!

w

Back