Tror sandelig jeg også skal si jeg har flyskrekk hver gang jeg kommer ombord i et fly i håp om å få fly på klapp!!
Ser for meg at dette fort kan utarte seg a la den pølsereklamen på TV!!
BF:cool2
Tenkte på AKKURATT det samme
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Tror sandelig jeg også skal si jeg har flyskrekk hver gang jeg kommer ombord i et fly i håp om å få fly på klapp!!
Ser for meg at dette fort kan utarte seg a la den pølsereklamen på TV!!
BF:cool2
For å utfordre den nyvunne selvtilliten litt, så kan jo kanskje direkteruten BOO-BGO være forsøket verdt til vinteren? Jeg tror du blir overrasket, for Q400'ene er riktig så bra å fly med.
- Folgefonni du flyr forbi her - er vel nord-Europas største isbre!Skitne vinduer på LN-TUK, en eller annen isbre før Bergen.
Det har du selvsagt helt rett i. Det var vel strengt tatt det jeg mente. Var sikkert bare bevisstløs i gjerningsøyeblikket!Siden utgangspunktet er TOS er vel direkteruten TOS-BGO mer naturlig![]()
Kurs for deg som er redd for å fly
Det finnes omtrent like mange fobier som det finnes mennesker - det å fly er bare én av dem. I dag finnes det ingen raskere transportmåte enn fly, og greier du å overvinne frykten, kan du spare både tid og penger.
Neste kurs arrangeres i Sandefjord 26. - 27. september 2009.
Kurset koster 2950,- inkludert fly tur/retur Bergen. Kaptein Johan Albert Bye er kursansvarlig.
For mer informasjon og påmelding; kontakt Elisabeth Rasmussen (elisabeth.rasmussen@wideroe.no)
Og btw: Skal du til Bergen i januar må du ta kontakt, så kan jeg sikkert ordne en tur i småfly hvis det frister.![]()
Kremt, ja det er ikke så mye å gjøre med det, måtte bare få tankene ut. Enda ei stund til jeg skal opp i lufta, kanskje de forsvinner før det. Er visst vanskeligere enn å bare knipse med fingrene for å bli kvitt ALT av sånne frykt/angst-greier.
Mtp at jeg har statistikkeksamen i morgen burde jeg vite bedre. Men neida.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.