Tror sandelig jeg også skal si jeg har flyskrekk hver gang jeg kommer ombord i et fly i håp om å få fly på klapp!! :colgate:
Ser for meg at dette fort kan utarte seg a la den pølsereklamen på TV!!
BF:cool2
Tenkte på AKKURATT det samme :lol:
Tror sandelig jeg også skal si jeg har flyskrekk hver gang jeg kommer ombord i et fly i håp om å få fly på klapp!! :colgate:
Ser for meg at dette fort kan utarte seg a la den pølsereklamen på TV!!
BF:cool2
For å utfordre den nyvunne selvtilliten litt, så kan jo kanskje direkteruten BOO-BGO være forsøket verdt til vinteren? Jeg tror du blir overrasket, for Q400'ene er riktig så bra å fly med.
- Folgefonni du flyr forbi her - er vel nord-Europas største isbre!Skitne vinduer på LN-TUK, en eller annen isbre før Bergen.
Det har du selvsagt helt rett i. Det var vel strengt tatt det jeg mente. Var sikkert bare bevisstløs i gjerningsøyeblikket!Siden utgangspunktet er TOS er vel direkteruten TOS-BGO mer naturlig![]()
Kurs for deg som er redd for å fly
Det finnes omtrent like mange fobier som det finnes mennesker - det å fly er bare én av dem. I dag finnes det ingen raskere transportmåte enn fly, og greier du å overvinne frykten, kan du spare både tid og penger.
Neste kurs arrangeres i Sandefjord 26. - 27. september 2009.
Kurset koster 2950,- inkludert fly tur/retur Bergen. Kaptein Johan Albert Bye er kursansvarlig.
For mer informasjon og påmelding; kontakt Elisabeth Rasmussen (elisabeth.rasmussen@wideroe.no)
Og btw: Skal du til Bergen i januar må du ta kontakt, så kan jeg sikkert ordne en tur i småfly hvis det frister.![]()
Kremt, ja det er ikke så mye å gjøre med det, måtte bare få tankene ut. Enda ei stund til jeg skal opp i lufta, kanskje de forsvinner før det. Er visst vanskeligere enn å bare knipse med fingrene for å bli kvitt ALT av sånne frykt/angst-greier.
Mtp at jeg har statistikkeksamen i morgen burde jeg vite bedre. Men neida.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.