Benplass Swiss Business

Hei,

Testet i natt for første gang ut "stjernesetene" til Swiss i business til Hong Kong. Disse setene er reservert for Sen/Hon frem til 24t før avgang, og har et ekstra "armlene". En ting jeg tenkte på når jeg skulle sove, har disse setene et mindre hull til føttene enn de normale setene?
Synes det ble veldig trangt, og kan ikke huske det var slik sist jeg fløy Swiss i mars.

Takk

Jeg har ikke testet setene reservert for Sen/Hon men "ordinær" biz men jeg synes også de var noe trange til beina. Jeg er forøvrig relativt kortvokst.

Jeg satt på en sånn trone mellom ZRH og BKK i fjor, og kan ikke huske at hullet til føttene var mindre enn vanlig.

Jeg har testet Swiss biz to ganger med 333. Hadde sete 8G og 4K. Mener å huske at hullet til føttene var merkbart bedre på 4K en 8G.

For å komme med en oppdatering på denne, jeg er overbevisst om at jeg hadde mer benplass på vindussete med ét "armlene" enn på tronen.

Tiltredes! Plassen for føttene på "tronene" var elendig da jeg fløy Swiss sist, slet med å sove pga nettopp dette!

Back