Beijng - Taipei

SK384

ScanFlyer Dusty
Medlem
Har en bekjent som har behov for å reise tur/retur mellom Beijing og Taipei senere i høst. Av naturlige årsaker finnes det ingen direkte rute der, men jeg ser at det er mulig å reise via f. eks Hong Kong eller Macau. Men det er svinedyrt. På de avgangene jeg prøvde å søke på så fikk jeg opp 6500 som billigste alternativ. Har prøvd mange forskjellige dager og ulike reiseruter, men jeg får ikke opp noe til fornuftig pris. Er det noen som har noen tips på hvordan en kommer seg fra PEK til TPE til en rimelig pris ?

Originally posted by SK384

Ingen som har vært borti problematikken ? Løfter tråden litt.

Jeg sjekket Amadeus nå, og reiseforslaget der er som følger:

PEK - CJU ( Jeju i Korea) med China Eastern Airways

CJU - TPE med Far Eastern Air Transport

Dette vil bli en reisetid på 5 t 25 m. Pris har jeg ikke sjekket, men det kan vel ikke bli allverden.....

Det er det som er problemet. Prisen blir allverden. Får opp rundt 5000 på PEK-CJU og ca. 3900 videre fra CJU til TPE.

Originally posted by SK384

Det er det som er problemet. Prisen blir allverden. Får opp rundt 5000 på PEK-CJU og ca. 3900 videre fra CJU til TPE.

Hei igjen.

Da søkte jeg for morro skyld på wideroe.no, PEK-TPE en vei 13 november. Da ble prisen 4024,- for det billigste alternativet. Det er vel ikke så ille? Det var med Air Macau..

Jeg søkte på elong.cn, og fikk opp 3800 CNY + skatt. Riktignok må billetten
leveres i Beijing, men dette kan kanskje løses gjennom bekjentskaper, etc.

Back