Begynnerobjektiv til et Canon 450D ?

Re: Begynner objektiv til et Cannon 450D ?

Jeg begynte selv med objektiv i den klassen men på 500D. Tror det er et godt utgangspunkt. Husker jeg hadde kameraet i en flerbrukspose fra Kiwi :lol:

Jeg begynte selv med objektiv i den klassen men på 500D. Tror det er et godt utgangspunkt. Husker jeg hadde kameraet i en flerbrukspose fra Kiwi :lol:

Høres bra bra ut det da, du har jo klart deg bra selv om du ikke har NIKON :colgate:
Hva er forskjellen på 450 V.S 500 da, kansje ikke så mye ?

TK

Høres bra bra ut det da, du har jo klart deg bra selv om du ikke har NIKON :colgate:
Hva er forskjellen på 450 V.S 500 da, kansje ikke så mye ?

TK

Er vel minimalt mtp fotokvalitet. 500D var oppgraderingen til 450D. Huset ble mer funksjonelt med bedre display og knappefunksjoner.

Takker for svar Cato, det er ikke aktuelt å bytte hus så da regner jeg med at det er greit å gå for dette.

TK

Takk for den Kanon :)
Da ble det nytt, som hentes i morgen til samme total pris som et brukt som lå på foto.no

TK :fly

Jeg er fornøyd med det, ikke brukt det mye til å fotografere fly, men har brukt det på safari et par ganger og har fått et par blder jeg er kjempefornøyd med. Enkelte ganger på morgen/sen ettermiddag hvor jeg ønsker større blender, men veldig ofte duger det absolutt strålende i mine øyne.

Back