Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Men hva med Go-arounds å sånn.... Vil ikke noe fjell eller lignenede i f.eks TOS og BDU ha innvirkning på hva som kan lande på flyplassene..... ???
Men hva med Go-arounds å sånn.... Vil ikke noe fjell eller lignenede i f.eks TOS og BDU ha innvirkning på hva som kan lande på flyplassene..... ???
Vet at MyT har vaert med 330 paa BDU .. tror Novair ogsaa. I forbindelse med militaeroevelser har det vaert amerikanske 747'er det. ATA har ogsaa vaert der med Tristar ved minst to anledninger.
Vet ikke om SAS noengang var der med 747, men baade DC10 og 767 ble brukt ved noen anledninger.
Har hørt en historie om en dansk SAS kaptein som landet på Bardufoss i mørket en vinter... han nektet å ta av igjen dagen etter når han kunne se terrenget rundt flyplassenHar også hørt røverihistorier om danske jagerflyvere som mener at det er stein i skyene i Norge
![]()
Siden har ingen sett dem.....![]()
Har hørt historien, men da med en italiensk transportflyvere,..................... så dette er tydligvis en "vandrehistorie".
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.