Er det mulig for meg å kjøpe flybillettene på flyplassen kontant også?
Teknisk sett, men du må nok regne med at noen vil snakke med dine foresatte før du får lov til å kjøpe - ihvertfall hvis du er av den yngre kategorien ...![]()
I teorien, ja, rent bortsett fra at du neppe får vekslepenger igjen på en 1000 lapp hvis du skal reise dagen etterpå. Er du tidlig ute, derimot, kan du nok sikre deg tur/retur for en 1000 lapp.
Hadde du prøvd dette i morgen, hadde du fått igjen en drøy femtilapp på tusenlappen din: DY tar 948 kroner, om du tar avgangen deres fra BGO klokken 21:00, og returnerer fra OSL klokken 22:45..
Det er dog prisen jeg fant på nettsidene deres nå, og jeg aner ikke hvor lenge den ligger der. SAS skulle forøvrig ha nesten 2000 som billigste pris i morgen.
Du må ikke glemte ungdomsbillettene - SAS er alltid best for barn og unge. Det er fastpris på alle avganger, og koster ca. 1000 kr. for en t/r-reise innen Sør-Norge. Tilgjengelighet helt opp mot avgang, det er så å si alltid ungdomsbilletter tilgjengelig, selv om flyet nærmer seg fullt. Kan endres mot et gebyr på 200 kr., og bruker du ikke billetten vil du få refundert 50 prosent av prisen. Kan også kjøpes direkte på flyplassen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.