brudeferden.no has left the building 31 Mar 2010 #1 Lek i photoshop, hadde ikke tenkt å legge det ut da jeg ikke var helt fornøyd. Men så blir man sittende å kikke på det til det blir ok...
Lek i photoshop, hadde ikke tenkt å legge det ut da jeg ikke var helt fornøyd. Men så blir man sittende å kikke på det til det blir ok...
brudeferden.no has left the building 31 Mar 2010 #5 Toby91 said: Var jo artig bilde det! Tøft :up: Click to expand... Motard said: Ble jo fint det der. Click to expand... adressa said: Ble jo bra dette. Click to expand... takk skal dere ha
Toby91 said: Var jo artig bilde det! Tøft :up: Click to expand... Motard said: Ble jo fint det der. Click to expand... adressa said: Ble jo bra dette. Click to expand... takk skal dere ha
putzmeister ScanFlyer Dusty 31 Mar 2010 #6 Må jaggu lære meg å bruke photoshop. utrolig mye fint en kan gjøre med bildene
brudeferden.no has left the building 1 Apr 2010 #7 putzmeister said: Må jaggu lære meg å bruke photoshop. utrolig mye fint en kan gjøre med bildene Click to expand... du kan jo begynne med Photoshop Elements, ser det koster bare rundt 900,- ...
putzmeister said: Må jaggu lære meg å bruke photoshop. utrolig mye fint en kan gjøre med bildene Click to expand... du kan jo begynne med Photoshop Elements, ser det koster bare rundt 900,- ...