Spør dere meg er det kun en plass i denne byen som er levelig og komfortabel, ved elva , Shangri-la , Hilton, Sheraton etc etc.. Og i tillegg holde seg i nærheten hvis man må ut på byen...
I ankomsthallen er det flere minibanker, aldri vært noe problem å ta ut penger der. Mulig du var uheldig.
Opplevde sist jeg var på Suvarnabhumi at kortet ikke ble godtatt i minibankautomaten der med nedgangen til flytoget. Hvor på flyplassen kan man få tatt ut penger lettest etter landing? Eller var jeg bare uheldig med mitt DNB VISA?
Forøvrig har jeg lagt merke til at vekslingskursen på cash er dårligere på flyplassen enn inne i byen. Noen som vet om det samme er tilfelle i ATM'ene?
Opplevde sist jeg var på Suvarnabhumi at kortet ikke ble godtatt i minibankautomaten der med nedgangen til flytoget. Hvor på flyplassen kan man få tatt ut penger lettest etter landing? Eller var jeg bare uheldig med mitt DNB VISA?
Ved baggasjebåndene er det hauger av minibanker, og manuelle banker som evt veksler.
Det er fast rutine for meg:
- full kappgang til fast track
- tur på dass
- hente penger
- orge AoT-mafia-taxi
- hente bag
- i bil
Selv med pritag er det sjeldent baggen min er på plass før meg, selv om jeg er blandt de første ut døren.
-A
hehe hvorfor orge AoT mafia taxi når de vanlige rosa bilene er mye billigere? Har vel kanskje noe med sikkerhet å gjøre -de kjører jo som en griseflokk jagd av ulver til tider og enda verre også.