Bangkok i påsken - billettpriser?

geha

ScanFlyer Blue
Bangkok i påsken - billettpriser?

Må en tur til Bangkok i påsken neste år, dvs tidsrommet 30 mars til 8-9 april. Det er vel ikke akkurat høysesong, men prisbildet på Finn.no akkurat nå tilsier at det ikke er særlig rimeligere enn hva prisene ligger på i desember. Leste i en avis, tror det var Aftenposten, om en fyr som forsket på priser på flybiletter, han mente at 2 til 3 måneder før avreise var det optimale tidspunktet med henblikk på å sikre seg de rimeligste bilettene.

Noen her som har gjort seg noen erfaringer med det? Alternativt noe som sitter på informasjon om selskaper som kommer rimelige kampanjebiletter over nyttår?

Re: Bangkok i påsken - billettpriser?

Takk for tips, men et søk på Turkish nå gir en pris på 24 100 for to voksne og et barn i økonomiklasse for påsken neste år. Drar en tur samme veien nå til jul og da flyr vi tre for 19 000 med Thai direkte fra Gardermoen......men kanskje dukker det opp nye tilbud... selv om jeg synes Turkish har litt lovlig lang reisetid...i alle fall på mange av de billigste bilettene.

Takk for tips, men et søk på Turkish nå gir en pris på 24 100 for to voksne og et barn i økonomiklasse for påsken neste år. Drar en tur samme veien nå til jul og da flyr vi tre for 19 000 med Thai direkte fra Gardermoen......men kanskje dukker det opp nye tilbud... selv om jeg synes Turkish har litt lovlig lang reisetid...i alle fall på mange av de billigste bilettene.

Ergo så lønner det seg å sitte foran gardinen. 22.333,- for to voksne og ett barn og sikkert enda billigere på ebookers.no.

Ergo så lønner det seg å sitte foran gardinen. 22.333,- for to voksne og ett barn og sikkert enda billigere på ebookers.no.

Ja, business billettene er rett og slett billigere enn økonomi akkurat nå, geha ! :)

Wow....hva er det dere ikke vet.....2000 kr billigere på business for oss tre.....Det kan en trygt kalle tilbud...takker for tipset.

Hmm. Det er jo like dyrt eller billig som t/r OSL-FRA hos LH i business. Så der er det bare løpe og kjøpe. Jeg har allerede en tur med Qatar booket til BKK i biz så tenker jeg står over Turkish tilbudet.

Back