Originally posted by EB
Er ikke flere ansatte i kabinne til DY også vikarer?
proffice aviation der også ja
Originally posted by EB
Er ikke flere ansatte i kabinne til DY også vikarer?
Originally posted by The Ticketor
Bluejuice sa:
men det blir litt drøyt når arbeidstilsynet bryter inn på denne måten
Er ikke det drøye at man kanskje bryter mot loven, ikke at tilsynet skal gjøre jobben sin? For meg er det vanskelig å forstå at man tenker på den måten som det virker som du gjør her, blåjus.
Originally posted by Bluejuice
Hos Servisair og SGS blir folk stoppet hvis de bryter overtidsbestemmelsene, de får nekt.
Originally posted by laurenz
Originally posted by Bluejuice
Hos Servisair og SGS blir folk stoppet hvis de bryter overtidsbestemmelsene, de får nekt.
Jaha? Og hvor ofte har det skjedd i SA? Hvor ofte sa ikke vi at "noen burde ringe arbeidstilsynet" Mann har i perioder vært litt strenge på dette men det har mange som har fult opp kvota si for å si det sånn. Men OK, nå har jeg vært ute like lenge som NP har vært inne så ting kan ha endret seg.
Hilsen,
Laurenz
Originally posted by Bluejuice
Er ikke forbudt å fylle opp kvota si, bare hvordan man gjør det. Men du også veit det at folk har fått nekt. Det å bryte loven på denne måten svir både for arbeidstaker og giver
Originally posted by KLMfan
Originally posted by EB
Er ikke flere ansatte i kabinne til DY også vikarer?
proffice aviation der også ja
Originally posted by Bluejuice
Det er noen som er i angrepsposisjon her hele tiden, lukter vi Proffice Aviation-ansatte her?
Noen ganger er det lov å tulle litt uten at noen skal gå helt av hektene.
Det er ikke til å stikke under en stol at Northport og Proffice Aviation får gjennomgå her, det er ikke rart iht alt som skjer. Fra den dagen NP tok over har de fleste som jobber i NAX bannet Northport opp og ned, ønsket de dit peppern gror, noen SA ansatte ser rødt når det nevnes NP.
Det er faktisk mye å plukke på når det gjelder handlingselskapene på gardermoen, og mer "hakking" blir det... Get used to it. Jeg hører mye rart ang NP, det er mange ansatte som ønsker seg vekk, noen kommer til SA, andre går til SGS.
De hadde en vanskelig oppstart, de hadde ikke bånd, de sleit virkelig med opplæring osv, og det sviktes enda har jeg lagt merke til, bl.a det å headsetstarte fly når det er torden i lufta er vel litt jackass-stunt vel. Men jeg håper virkelig at de som er ansatt i PA får det bedre.
Originally posted by OEriksen
Originally posted by KLMfan
Originally posted by EB
Er ikke flere ansatte i kabinne til DY også vikarer?
proffice aviation der også ja
Hva prøver du og si?
At Kabin ansatte i norwegian kommer fra Proffice Aviation?
Det er i hvertfall HELT feil!
Originally posted by ThomAAs
Synd at de bruker Norwegian i dette, det har jo ikke noe med oss å gjøre...
Originally posted by ThomAAs
Synd at de bruker Norwegian i dette, det har jo ikke noe med oss å gjøre...
Originally posted by OEriksen
Originally posted by KLMfan
Originally posted by EB
Er ikke flere ansatte i kabinne til DY også vikarer?
proffice aviation der også ja
Hva prøver du og si?
At Kabin ansatte i norwegian kommer fra Proffice Aviation?
Det er i hvertfall HELT feil!
Originally posted by GFL
Originally posted by ThomAAs
Synd at de bruker Norwegian i dette, det har jo ikke noe med oss å gjøre...
Ble egentlig litt nysgjerrig, hvordan har ikke dette noe med Norwegian å gjøre?
Originally posted by laurenz
Originally posted by OEriksen
Originally posted by KLMfan
Originally posted by EB
Er ikke flere ansatte i kabinne til DY også vikarer?
proffice aviation der også ja
Hva prøver du og si?
At Kabin ansatte i norwegian kommer fra Proffice Aviation?
Det er i hvertfall HELT feil!
Det er HELT riktig. I fjor sommer så hadde Norwegian en masse svenske vikarer i kabinen. Disse var ansatt gjennom Proffice Aviation i Sverige. Men det er vel slutt på dette nå etter at DY ansatte flere egne folk.
Hilsen,
Laurenz
Originally posted by OEriksen
Hva prøver du og si?
At Kabin ansatte i norwegian kommer fra Proffice Aviation?
Det er i hvertfall HELT feil!
Originally posted by Blackhawk
Originally posted by OEriksen
Hva prøver du og si?
At Kabin ansatte i norwegian kommer fra Proffice Aviation?
Det er i hvertfall HELT feil!
Nei, det er absolutt IKKE feil! Som flere andre her også påpeker, er det
fortsatt plenty med kabinansatte i DY som kommer via Proffice Aviation
via Sverige. De jobber i faste slinger i Norge, sover på hotell - og så reiser
tilbake til Sverige og har fridagene sine der. De søkte t.o.m etter flere
CA til Norwegian via Proffice i Sverige, også etter "vikar-konflikten".
Originally posted by ATC-flyradar
Originally posted by Blackhawk
Originally posted by OEriksen
Hva prøver du og si?
At Kabin ansatte i norwegian kommer fra Proffice Aviation?
Det er i hvertfall HELT feil!
Nei, det er absolutt IKKE feil! Som flere andre her også påpeker, er det
fortsatt plenty med kabinansatte i DY som kommer via Proffice Aviation
via Sverige. De jobber i faste slinger i Norge, sover på hotell - og så reiser
tilbake til Sverige og har fridagene sine der. De søkte t.o.m etter flere
CA til Norwegian via Proffice i Sverige, også etter "vikar-konflikten".
Hallooooo - går det virkelig i ann !!
Nå begynner dette virkelig å ta av - OT
Om det er Svenske, Danske, Polske, Russere eller Pakistanere osv som jobber på bakkenivå, skranken, kabin, Piloter, sentralbord, salg osv - hva faen har dette med denne tråden å gjøre ???
I SAS, Wideroe, gidder ikke å nevne alle flyselskap/ handlingselskap som er representert på OSL eller annen Norsk flyplass - så finnes det mangfold av ulike folk fra mange land - så hvorfor påpeke at NAX bruker svensker ???
Dette er helt OT og steng hele tråden for en gang skyld -det neste blir om skruene til bolten i sete nr 12 på LN-KKY er norsk, svensk eller hvor kommer den i fra !!!!!!!!!!
![]()
Jan
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.