Var upresis ( igjen :drunk: ), men "å bli kvitt bagasjen" 4 PC smekk fulle og tunge, få BP og dra rett i kantina neste morgen ...
Nei, har vært oppe tidligere. OSL har ikke fasiliteter for å passe på innsjekkede bags over natten.
Har flere ganger opplevd at online innsjekking ikke har fungert, men har likevel klart det via innsjekkingsautomat på OSL kvelden før avgang.Du kan vel sjekke inn, men ikke levere fra deg bagasjen. Og sjekke inn kan du jo uansett fikse på nettet
Har flere ganger opplevd at online innsjekking ikke har fungert, men har likevel klart det via innsjekkingsautomat på OSL kvelden før avgang.
Det er jeg fullt klar over. Jeg kommenterte på ett av svarene som ikke ga komplett info til andre som kunne lese denne tråden.Han spør jo om bagasje...
Du kan ikke levere fra deg bagasje dagen før på OSL
HKGs "Free In-town Check-in Service" gjør det, fra togstasjonene midt i byen, og det er utrolig praktisk! Skulle ønske at det var slike tilbud flere steder.Meg bekjent er det ingen flyplasser som tillater innsjekk av bagasje dagen før. Du har vel egentlig ikke lov til å forlate flyplassen etter å ha levert bagasjen din. No show (pax ikke møtt opp til avgang) er en av de vanligste grunnene til forsinkelse, da vi må tømme flyet for å ta av bagasjen til de som ikke møter opp!
Meg bekjent er det ingen flyplasser som tillater innsjekk av bagasje dagen før. Du har vel egentlig ikke lov til å forlate flyplassen etter å ha levert bagasjen din. No show (pax ikke møtt opp til avgang) er en av de vanligste grunnene til forsinkelse, da vi må tømme flyet for å ta av bagasjen til de som ikke møter opp!
Hah jeg har da forlatt flyplassen både på LHR og Sola. På LHR kom jeg inn grytidlig med fly fra Chicago og flyet til Oslo gikk rundt 10 timer senere eller så.
Og på Sola sjekket jeg inn tidlig og tok en tur inn til byen etterpå.
Meg bekjent er det ingen flyplasser som tillater innsjekk av bagasje dagen før. Du har vel egentlig ikke lov til å forlate flyplassen etter å ha levert bagasjen din. No show (pax ikke møtt opp til avgang) er en av de vanligste grunnene til forsinkelse, da vi må tømme flyet for å ta av bagasjen til de som ikke møter opp!
Du har vel egentlig ikke lov til å forlate flyplassen etter å ha levert bagasjen din.
Har ofte forlatt flyplassen og tatt meg en tur inn til den lokale byen under transit hvor jeg ikke rørte bagasjen.Du har vel egentlig ikke lov til å forlate flyplassen etter å ha levert bagasjen din.
Sorry for off topic men har CPH det?