BA Tilbud 2013

Status
Not open for further replies.
Er det likt for AAdvantage og BAEC mtp. oppgraderinger? Altså at billigste WT ikke kan oppgraderes, mens billigste WTP kan?

Jeg vet ikke hvordan det er å oppgradere med AAdvantage, men BAEC kunne lett oppgradres til CW med billigste variant av WTP+. Prisen for det er 0.5Xeconomy reward for 1 vei. Dvs oppgradering SAN-LHR (tipper LAX-LHR er riiimelig likt) kom på 12500 avios, det er faktisk en slikk og en ingenting for en bedre flight. Litt knot var det dog for min del, men det ordnet seg greit. Det forutsetter at det er ledige awardseter i Club World for at dette skal gå og det kan man lett sjekke ved å gjøre en dummybooking.

Fikk visst en voucher på 15% rabatt fordi jeg bestilte i det store nyttårssalget deres. Må brukes innen 21 mars og på reiser innen 30 juni. Vet ikke om det strengt tatt kan regnes som et "tilbud".

Ellers så er det Asia salg med både Beijing, Shanghai og Tokyo til relativt gunstige priser med BA for tiden.

Last edited:
Det kan se ut som det har startet et slags BA-sommersalg idag, ser i alle fall OSL-NYC ligger på ca. 13 000 kroner i C. Et par tusenlapper mer til ATL og MIA. Reiseperiode virker å være i frem til 1. september. (Men ingen link/e-post fra BA ennå.)

Spennende! Men jeg får ikke opp disse prisene fra Oslo? Må man bestille to separate billetter? (Sorry hvis dette er opplagt, har ikke forsøkt BA i C før - men det frister!)

Ja, det der er litt klønete men det pleier ofte å komme et salg ut fra Norge også. Oftest etter at det har kjørt litt ut fra UK.

F, derimot er kun på salg fra UK.

Ser ut som Vancouver er et sjakktrekk på vår kyst (Vestkysten) GBP1799.00 vs GBP3023.00 til Bainbridge

Kjøpte akkurat tur med BA i biz til bestemors 90 årsdag i juni. 2699 biz all in t/R Chicago- Oslo. Samme pris fra alle andre ---- utenom SAS som skulle ha 4 laken for hoppbakken sin

Fikk booket meg en OSL-SFO i August der i Club. Var artig å se at First var billigere enn Club på en del returer.

Status
Not open for further replies.
Back