BA Tilbud 2013

Status
Not open for further replies.
Booket akkurat OSL-BOS-ORD-LHR-OSL i C for ca. 12 000,- (kampanjepris) og oppgraderte en vei til F for 20 000 avios. I tillegg til 23 822 avios og 400 tier points får man også 30 000 ekstra avios med bonuskampanjen
https://www.britishairways.com/trav..._no?source=R06X&hpsource=E06BXEverytimeyoutak

Ganske fornøyd med to flyvninger i CE, en CW, en i F og en i domestic F til den prisen. Nå håper jeg bare at Boston er en hyggelig by i november...

Finfin booking. Vær oppmerksomhet på at det oppgraderte segmentet sannsynligvis vil poste feil og at det kan påvirke både tierpoeng og bonus avios. En telefon til BAEC ordner opp i det.

Finfin booking. Vær oppmerksomhet på at det oppgraderte segmentet sannsynligvis vil poste feil og at det kan påvirke både tierpoeng og bonus avios. En telefon til BAEC ordner opp i det.

Eller så postes de helt automatisk uten problemer ;)

(Skjedde hvertfall den ene gangen jeg reiste på en sånn booking)

Har også hørt om de som har kjøpt WTP, oppgradert med miles/avios tiol CW uten å bli trukket poengene, blitt opupet videre til F, og fått poeng for CW, så alt kan skje ;)

Eller så postes de helt automatisk uten problemer ;)

(Skjedde hvertfall den ene gangen jeg reiste på en sånn booking)

Har også hørt om de som har kjøpt WTP, oppgradert med miles/avios tiol CW uten å bli trukket poengene, blitt opupet videre til F, og fått poeng for CW, så alt kan skje ;)

Jeg endte opp med poeng for CW på det oppgraderte strekket (fra WTP), men 0 poeng på LHR-OSL. Ringte inn og ba de fikset det, og fikk da poeng som OSL-LHR og beholdt CW poengene, så alt kan skje :)

Booket akkurat OSL-BOS-ORD-LHR-OSL i C for ca. 12 000,- (kampanjepris) og oppgraderte en vei til F for 20 000 avios. I tillegg til 23 822 avios og 400 tier points får man også 30 000 ekstra avios med bonuskampanjen
https://www.britishairways.com/trav..._no?source=R06X&hpsource=E06BXEverytimeyoutak

Ganske fornøyd med to flyvninger i CE, en CW, en i F og en i domestic F til den prisen. Nå håper jeg bare at Boston er en hyggelig by i november...

Dette er jo ikke en del av kampanjen? Får ikke ORD til under 15k?

Dette er jo ikke en del av kampanjen? Får ikke ORD til under 15k?
Joda, det ble litt dyrere enn kampanjepris (rundt 500,-), men det er ikke snakk om overnatting (bare flybytte)

Mener forresten OSL-LHR-BOS-ORD-LHR-OSL

Last edited:
Og for *A folket har UA matchet businessklasseprisene til USA. Så på dette som en mulighet til å få A3 Gold, men hos UA bookes det inn i P og det gir nada poeng med A3. Men på en annen side ser jeg dette som en mulighet til å rykke opp til BA sølv. En t/r Boston og jeg vil mangle 20 tierpoints og da kan jeg bare ta en billigflight på AA som uansett gir 10 tierpoints per vei, mens man er der.

Last edited:
Har du registrert deg for Avios booster? 30 000 ekstrapoeng for transatlantisk CW T/R

Ja har det, men er ikke sikker på om jeg skal reise enda. Reiser nok i oktober/november tenker jeg. Likte jo CW produktet deres godt da jeg oppgraderte returen fra SAN i påska med avios.

Last edited:
det er riktig å forstå det slik at, så lenge man booker en t/r intercontinatalt så vil man få 15k avios ekstra for WT+?

Da har man benyttet seg av salget som ble avsluttet ved midnatt?
OSL-LAX t/r til 15 lapper i C klasse er ikke galt. Også får man testet ut deres nye A380. Blir spennende.

Ved ikke om det kun gælder i DK, men den her promokode "BAPROMO20" giver 20% på alle flyrejser i alle klasser!

Ved ikke om det kun gælder i DK, men den her promokode "BAPROMO20" giver 20% på alle flyrejser i alle klasser!

Men hvor i alle dager på BAs nettsider taster man inn en promokode? Virker jo godt skjult. Edit denne funker ikke fra Norge. Men jeg har sett tilbudet på den norske sia riktig nok kun for World Travlleler og WT+.

Last edited:
Mye bra tilbud i CE og. Kan fort oppnå billige Tier points for å oppnå sølv. F.eks. SVG-STR 24-26 januar koster 4100 og gir 160 Tier points. SVG-HEL i de samme datoene koster drøye 5000 kr og gir 240 Tier points. Husk at man trenger bare 600 Tier points for å oppnå sølv og er omtrent på samme nivå som EB gull.

Status
Not open for further replies.
Back