BA på hovedstadstriangelet

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
BA på hovedstadstriangelet

BA vurderer å starte opp ruter mellom de skandinaviske hovedsteder. Da blir det blodig, med 3- 4 konkurrenter på hver strekning.
http://www.hangar.no/index.php/hangar/nyheter/british_airways_vil_utfordre_sas?eZSESSIDhangar=bd4541aabb7d5ad7df70d0d6c8675860

Replying to Topic 'BA på hovedstadstriangelet'

Dette kan bli tøft. Sterling, Norwegian og flynordic er jo allerede godt inne på markedet....for ikke å snakke om SAS, SAS og SASBraathens.
Blodbad!

Snakker vi om et skandinavisk datterselskap her? I Sverige og Danmark kan de jo fly uten større problemer grunnet EU-deltakelsen, men hva med Norge?

De kan gjøre hva de vil her i landet, også fly innenriks hvis de ønsker det. Det er meg bekjent ingen unntak i EØS-avtalen på luftfartens område, noe som betyr at fellesmarkedets regler gjelder også denne steinrøysa.

BA har truet med dette foer ... jeg tror det ikke foer jeg faar se det. Men leste jeg ikke et sted at Sun-Air tittet paa CRJ'er .. ???

Originally posted by LN-MOW

BA har truet med dette foer ... jeg tror det ikke foer jeg faar se det. Men leste jeg ikke et sted at Sun-Air tittet paa CRJ'er .. ???

Tenker ikke på de D328'ene som er på vei nå vel...?

Originally posted by LN-MOW

en gang for længe siden hed det sig at EZ havde options på 319!

Med alle egne ansatte i København kan det jo være bra for BA å fly de respektive hjem til Oslo eller Stockholm...:)

hvis det blir BA (EZ) på OSL_ARN_CPH, får vi vel snart SK på MAN/NCL-LHR

Det har du allerede...med bmi!!!

Høres ut somd e har vært på kurs hos FR-MOL for å lære å love ting som aldri blir noe av. Høres ut som et luftslott...så glade i å svi av kroner kan de da ikke være i BA?????:wow:

dette er nok ikke BA, men Sun-Air, og det er nok ikke ARN, men BMA som er aktuelt for 328'ene til Sun-Air.

Codeshare med selskapet som gir deg "12" daglige avganger mellom OSL-CPH!!!

Ville heller valgt å si 6 t/r flyvninger.....
Trenger ikke holde folk for narr....tjener ikke noe på det i det lange løp. Skriver en 12 regner vel de fleste med at det er i hver retning. Men dette med skriving av tall/klokkesett er det jo flere som har vansker med:)

100% enig!!!! Igjen DY!!

Afvist af BA:

fra www.takeoff.nu

Take Off - Daily
BA vil ikke udfordre SAS i Skandinavien
”Det er en gammel and,” siger British Airways’ skandinaviske chef, Sam Heine, om at selskabet overvejer flyvninger mellem de skandinaviske hovedstæder.
Uvist af hvilken årsag dukkede en historie mandag op på hjemmesiden Hangar.no om, at British Airways overvejer at flyve mellem København, Oslo og Stockholm. Hangar.no citerede BA’s skandinaviske chef, Sam Heine, for at udtale sig om sagen til Dagens Næringsliv/Børsen – ”nyheden” var bl.a. på Take Off’s hjemmeside i går.

”Men historien har intet på sig. Det er en ikke-nyhed, som var fremme for et eller to år siden pga. en misforståelse. British Airways har ingen planer om at flyve mellem de skandinaviske hovedstæder,” sagde Sam Heine tirsdag til Take Off. Han havde ikke selv set historien på vor hjemmeside, men blev ringet op af sit reklamebureau i Norge, som ville høre mere om planen…

Har hangar.no funnet på en nyhet nå, eller??? Ikke særlig høy kildekritikk....

Back