BA med OneWorld logojet

....og hvor er de forskjellige selskapene og deres haledesign på bakre del av flykroppen? oneworld fortsetter i sin "vi-gjør-nesten-alt-halvveis" stil!

Mulig jeg er rar, men kan ikke helt se hva som er så grusomt med denne dekoren...det flyr da mye som er værre der ute.

De har vel lært av Rema filosofien da?

Det enkleste er ofte det beste

for det oser jo av det her??

BF:cool2

Oneworld har nå engang gått for denne dekoren, hva mer spenstig kan man forvente når eksempelvis Finnair og LAN har introdusert denne dekoren forlengst?

BA traff bedre med World Colours for 11 år siden, om de bare hadde holdt ut.... det var noe av det flotteste og morsomste jeg hittil har sett.

denne har jeg ikke så mye å si om, mht Star Alliande så er jo halen og logoen litt stilig, men titlene over hele flykroppen er stygge! Mye verre enn dette her..

Jeg synes at de flyene som var malt bit for bit i de andre flyselskapenes farger var litt kult. Men det er vel lenge siden det var slutt?

BF:cool2

Huffda, denne synes jeg var kjip.. så billig ut. BAs 747 ser bedre ut i standard livery, da synes jeg de er elegante.

Enig med Bizflyer - det første designet til Star Alliance var kjempetøfft. Men med så mange medlemmer går ikke det lenger.

Enig med Bizflyer - det første designet til Star Alliance var kjempetøfft. Men med så mange medlemmer går ikke det lenger.

Jo visst alle hadde hatt en A340-600 kunne det gått. :p

På E190 til Finnair passer det hvertfall farvemessig i motsetning til de to andre nevnt over.

Men den siste fra Finnair mangler ogsaa de andre medlemmene i oneworld. Naar kommer AA med sin versjon?

Back