BA med ny World Traveller og World Traveller Plus-kabin

LHR-JFK BA179 og JFK-LHR BA182 er vel de sikreste tipsene jeg kan gi deg. Hvor lenge disse to flightene skal trafikkeres med 77W er jeg ikke sikker på.
 
Hvor mange av 777-200ER maskinene er det som har fått ny WT+ per dags dato, og hvem har eventuelt ikke fått det, og hvor mange varianter finnes det i flåten av de LHR-baserte?

Er det noen "faste" steder eller noen varianter som havner oftere på enkelte ruter?
 
Vet ikke helt hvor mange, om noen, 772 som har fått ny WT+. Har aldri sjekket, da det stort sett ikke er så spennende baki der ;)

Denne linken er ganske praktisk i fht hvem som flyr hvor. Den viser også sjansen for New First, uten at det er særlig interessant i denne sammenhengen.

http://ftdashboard.net/overview/baflights.htm
 
Da fikk jeg testet en nyoppusset 777-200ER i WT+. Var med G-VIIN som er en av maskinene levert på midten av nittitallet

Så veldig stilig ut. Blir spennende å se hvordan de føles. Har alltid likt de gamle godt da de er myke og komfortable. Får håpe dette fortsetter i de nye, og de ikke begynner med "kirkebenker" slik SAS har på 737'ene sine.

USB-connection og større skjermer ser skikkelig fett ut, forresten.

Setene heller nok litt over mot det harde, uten at jeg syntes det gjorde noe.

Det var forresten to USB porter, en del andre ting jeg ikke skjønte hva slags ledning som skulle, itillegg til at man ikke trengte adapteren til QCen, da det nå holder med en jack

Stilrent og flott. Forstår jeg det riktig så kan man da bruke bare halve bordet om man f.eks. bare har snacks og drikke? De klunne godt spandert noen bilder av det også.

Ja, man kan bare bruke halve bordet. På WT+ deles bordet på tvers, mens det på WT deles på langs

Ser mildt sagt j*vlig bra ut. Synd at oppgraderingen bare omfatter nye 777.

Heldigvis har de begynt med flere :)

WT+ så lekkert og stilrent ut. Ser også ut som man har fått plassert AVOD-boksen midt under stolen (det brede armlenet) så den ikke er i veien for noen av de på toseteren. Lurer på hvordan layout er på fire-seteren.

Boksen er som nevnt midt mellom, men vindusetet har bedre benplass i bredden enn midtgang, pga en metallbar bar

AVODen var også imponerende og var av typen: Her er det nesten for mye å velge mellom.....de hadde også en haug programmer om historiske BA ting som f.eks på tur til Afrika med VC10.

Men får lage en TR ;)
 
Vet ikke helt hvor mange, om noen, 772 som har fått ny WT+. Har aldri sjekket, da det stort sett ikke er så spennende baki der ;)

Denne linken er ganske praktisk i fht hvem som flyr hvor. Den viser også sjansen for New First, uten at det er særlig interessant i denne sammenhengen.

http://ftdashboard.net/overview/baflights.htm

Jeg hadde nok WT+ av den gamle typen med gammel kontakt for pc. AVOD defunct så det ble litt kjedelig.
 
Back
Top