Det finnes vel et par Trip-reports om produktet her på forumet. Søk gjerne på tråder startet av f.eks. meg i Trip Report-forumet. Evt stay tuned for en ny mot slutten av september, så skal jeg få dokumentert skikkelig.
Har en ganske sen flight ut fra OSL en lørdagskveld om noen uker, så jeg mistenker at den kan være ganske tom. Da skal jeg prøve og få tatt noen bilder og dokumentert det enda en gang. Noe spesielt du evt. ønsker og få "dokumentert"?
BA767? Hører gjerne om load på denne selv også, ettersom jeg har samme plan i oktober. Fortell gjerne også hva som serveres i OSL-lounge såpass seint på en lørdag.
BA leverer vel et helt OK produkt mellom OSL og LHR. Ser prisene ofte ligger på det dobbelte av economy. Finner mange avganger i biz for rundt 1000-lappen, så man bør vel ikke forvente alt for mye.
Hvor finner du de til en tusenlapp?
Søkte akkuratt opp et par datoer, og tur/retur kom på 2716 i I-klasse, som er den billigste bookingklassen. Hvis du finner til 2000 kroner tur/retur, vil jeg gjerne vite hvordan.
Og hvorfor skal man ikke forvente for mye? Poenget med de billige billettene er at de ikke er fleksible. Til den prisen, synes jeg faktisk produktet er ganske så bra.
Helt enig, Martin. Produktet står ikke noe tilbake for SAS sitt på samme strekning, men er tilgjengelig for en betydelig lavere pris.
Tidvis bedre enn SAS i matveien hvertfall. På (lunsj-)formiddagsavgangen med BA kan man ofte få seg en salat eller noe annet lett, mens man har valget mellom "kokt torsk" hos SAS. Ønsker man noen lettere blir det rundstykke med smør... (erfaring fra sensommeren i år)
Hei,
Får man lounge tillgang på LHR på mellomlanding når det kun er UK domestic på LHR-MAN flighten?
Som nevnt: 2x2 seating. Det fungerer sånn at B-setet på venstre side "skvises" inn og A og B-setene blir bredere. På høyresiden Blir alle tre setene bredere, men det i midten selges ikke. Derfor kan jeg godt anbefale et sete på høyre side av flyet om du reiser alene og ønsker albuerom.
Varm mat, og gratis drikke av alt fra "vann til vodka".
Et bar bilder fra min siste OSL-LHR (BA763 i påsken):
Et produkt jeg gjerne anbefaler
Har en ganske sen flight ut fra OSL en lørdagskveld om noen uker, så jeg mistenker at den kan være ganske tom. Da skal jeg prøve og få tatt noen bilder og dokumentert det enda en gang. Noe spesielt du evt. ønsker og få "dokumentert"?
Har man fast track på OSL?
"Hi Martin, our airport manager in Oslo has made this one of her main priorities. Watch this space!"
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.