Da er man trygt tilbake på norsk jord etter dagens lille utflukt til LHR.
BA770 landet ca 22:00 på OSL, dvs ca 25 minutter før tiden. Dermed rakk man et tidligere Flytog.
På returen var det 9 rader Club Europe og det var vel rundt 90% belegg her. På Economy var det rundt 80% belegg. Ble faktisk litt overrasket over at det var så mange ombord på en lørdags kveld. Trude Mostue (hun veterinæren) var også med på denne flighten (satt på rad 22 med 3 unger).
Samme meny ombord som på utreisen, så denne gangen valgte jeg dette biff-greiene for å ha prøvd. Denne viste seg å være en veldig god (og varm) biff-lasagne!
Flinke flyverter hos BA (mannlige på begge flightene mine i dag), de dro til og med "Welcome onboard, Mr. jcnorway"

Slikt blir det pluss i margen for! Var hele tiden rundt i kabinen for å se om man trengte noe ekstra drikke, fjernet tomme glass osv.
Kjøpte en liten gave til samboeren ombord også (og da blir det både Eurobonus-poeng og BA Miles :colgate

.
På OSL var det pakket med charterturister på baggasjeutleveringen. Godt jeg kun reiste med håndbaggasje. Kjapt inn på taxfree for å hente ut litt drikkevarer før kursen ble satt hjemover.
KONKLUSJON:
BA gjennomfører med stil og leverer etter min mening et fint og stabilt produkt, både i Economy (etter det jeg fikk med meg) og i Biz (Club Europe). Det at man nå har 3-setere på hver side hvor midtsetet ikke selges fungerer fint for min del. Praktisk å ha et sete i midten hvor man kan legge fra seg jakke osv. Service ombord er det heller ingenting å utsette på. Club-loungene på LHR er også meget bra. South-loungen er enorm og det skal en del til for å ikke finne seg et rolig hjørne der man kan slappe av.
Nå er det ca 3 uker til neste tur, da med 2 nye lounger på "menyen"

Sånt blir det sikkert noe skriverier av