BA bestiller 777-300ER

Jeg ser at de har fått slots for levering allerede i 2010. Hvem kan det være som har sagt fra seg disse?
Synd at SAS ikke var på hugget og fikk tak i disse ...
Med et gjennomsnittsbelegg på mer enn 90% på IC som SAS har , må jo det bety at flyene de har i dag er for små !
 
Genialt! Dag, du glemte aa nevne at du skal ta levering av 4 stk -300ER neste aar ;)

Litt enklere for deg enn BA ifm motorer ^_^
 
Heisann Tommy!

Dag, du glemte aa nevne at du skal ta levering av 4 stk -300ER neste aar


Jeg har det saa travelt med grisebingen og hvem som kommer og hvem som gaar om dagen, men jeg har hoert noen "rykter" om dette ja...:p

Dag
 
Dag, hvem rømmer først fra grisebingen, -300 eller -500 ? -500 er jo ganske unge..... ??

Reidar
 
Heisann Reidar og god kveld!

Alle -500 som forsvinner er allerede solgt til diverse selskap da disse er ganske nye modeller... fra midten av 90 aarene og nyere... :)

De fleste -300 som gaar ut blir parkert og et par blir hugget opp... :(

Dag
 
Hei Dag,

Har booket -500 fra RSW-EWR 4. mars, og den er fortsatt i bookingen. Så den blir der. Har jo booket 14 A-setet med ingen foran meg . Blir vel ikke -800 ?

Hilsen

Reidar
 
Reidar

Tror CO fikser dette ganske greit hvis de endrer flytype på flighten. Mener å huske at bl.a Martin og gjengen beholdt exit setene selv med flybytter. Og ellers så er det vel alltids noen du kjenner som greier å fikse;)

S
 
Reidar
Mener å huske at bl.a Martin og gjengen beholdt exit setene selv med flybytter.

Stemmer.

Ble byttet fra 737-800 til 737-900 på en av flightene våre, og på 900 er nødutgangene to rader lenger bak enn i forhold til 800. Vi ble dermed automatisk flyttet fra rad 14 til 16.
 
Flott... Har også fått en e-mail person hos coair.com som fixet ting for meg da vår kjære learjet var borte fra CO en kort stund ...Men heldigvis er han tilbake nå , på rett plass !!:exclaimation;):D. Vi har det godt på forumet ...:9:
 
Og de to siste regner jeg med blir av typen sale & lease back. Boeing 777-300ER er ikke British Airways' long time solution, og de fire fra GECAS er vel av typen 7-år-lease. Ellers kan det sies at levering av de seks 77W er 06/2010, 07/2010, 09/2010, 09/2011, 11/2011 og 02/2012. Siden det BA's pressemelding fra 1. august sies at 77W bruker 23% mindre drivstoff en 744en, så er det helt klart at disse skal erstatte seks av de eldste 744ene hvor A380en er for stor. Siden det bare er tatt ut ikke mer enn fire opsjoner på ekstra 77W, blir det spennende i slutten av år/begynnelsen av neste år med annonseringen av hva som British Airways velger som fly mellom B789 og A388 - det være seg B74i, A359, A3510 eller B777NG.

Og de fire andre dere snakker om er av typen 777-236ER med RR Trent 895, og skal leveres en per måned fra midten av januar 2009 (MSN 36516/36517/36518/36519 og L/N 771, 784, 791 og 796).
 
BAs nye 777-336ER og 777-36NER (reg: G-STBx) er snart ute av fødestuen. Første fly settes inn i trafikk denne måned.
A new 777 is making its way down the moving line inside Boeing's Everett factory. That aircraft, with a painted Union Jack rudder, will be the first -300ER (G-STB_) for British Airways.

http://www.flightglobal.com/blogs/flightblogger/2010/05/first-british-airways-777-300e.html

Innvendig config blir 14F/56C/44Y+/183Y iflg. kilder (de fleste av dagens BA777-200 har 14/48/40/127)
 
Back
Top