BA bestiller 18 (+18) A350-1000

BA sin første A350-1000 er planlagt levert juli 2019. Samtidig planlegger BA en ny kabin, blant annet med ny business class. Så da har trolig funnet ut at 8 i bredden i trange seter ikke lenger er konkurransedyktig. Samtidig så kommer disse maskinene uten First

Ref 787 så er det vel slik -9 har F, men -8 ikke?

Ja stemmer, kom inn med BA fra NRT her på Fredag, var en 787-9er, 8F seter foran.. ikke all verdens space i F kabinen foran virket det som, .. fikk kikket litt inn fra der jeg satt i CW kabinen bak.. 787-8 har kun Club World som gjeveste klasse

Ja stemmer, kom inn med BA fra NRT her på Fredag, var en 787-9er, 8F seter foran.. ikke all verdens space i F kabinen foran virket det som, .. fikk kikket litt inn fra der jeg satt i CW kabinen bak.. 787-8 har kun Club World som gjeveste klasse

Stemmer, kun F i 789eren, men det er definitivt de beste F-setene til BA ifht. plass, oppbevaring, privatliv, teknologisk fiks-faks etc. etc.

Konfigurasjonen på disse blir 56J/56W/219Y, hvor business jo blir levert med de nye setene.
Skal varmes opp med flighter mellom LHR og MAD fra juli av, også blir Toronto og Dubai første longhaul destinasjoner, fra oktober

Første maskin er nå ute av FAL og på flightline. Da er normalt interiør og så maling neste

Fra Eurospot:

06d3aef3d46fd93446f67830c9779660.jpg

Det er en fin dekor BA har på flyene, men det er ikke til å komme fra at helheten begynner å bli litt datert om man skal sammenlikne med de generelle trendene der ute.

Lekkert! BA sin livery er tidløs etter min mening, så noen fornyelse trengs ikke med det første.

Den skulle vært over til LHR i går, men det var komplett kaos på UK-flyplasser pga. heftig vær over store deler av kanalen og andre steder. På toppen av det fikk NATS problemer med noe radar i går eller i dag så de prioriterte ikke henting av et tomt fly.

Fløy opp fra Toulouse til Chateauroux og en rundtur der i morges. Men er nå på vei mot LHR som BA350

2f02f2719f30d5191d8c24f4e0b698e2.jpg

Back