sk931
ScanFlyer Rusty
Det er vel muligt at antage A B787 måske ikke helt er den store succes i Europa som Boeing måske håbede på..
På stående fod kan jeg kun komme i tanke om 4 selskaber som har eller har bestilt B787..LOT, Brithish Airways, Norwegian og Thomson. I andre verdensdele
er der variationen af selskaber som har bestilt B787 heller ikke den store. Hvad skyldes det så ?
I USA er der jo heller ikke mange som har bestilt
Tror ikke det er Boeings problemer med batterierne, ej heller om den har den rette størrelse, men hvad er det så?
Måske den nye -900 er et bedre salgsobjekt, det vil vise sig, men fra mit synspunkt er B787 en fiasko lige nu...Det synspunkt er jeg måske alene med, men det kan jo være en start på en diskussion om B787-8 er det rigtige fly.
Her i Skandinavien kan vi snart gøre vores egne erfaringer og det ser jeg frem til at høre om.
Lad mig høre jeres søndags mening om B787 og dens salgs chancer i Europa
Hilsen Ole
På stående fod kan jeg kun komme i tanke om 4 selskaber som har eller har bestilt B787..LOT, Brithish Airways, Norwegian og Thomson. I andre verdensdele
er der variationen af selskaber som har bestilt B787 heller ikke den store. Hvad skyldes det så ?
I USA er der jo heller ikke mange som har bestilt
Tror ikke det er Boeings problemer med batterierne, ej heller om den har den rette størrelse, men hvad er det så?
Måske den nye -900 er et bedre salgsobjekt, det vil vise sig, men fra mit synspunkt er B787 en fiasko lige nu...Det synspunkt er jeg måske alene med, men det kan jo være en start på en diskussion om B787-8 er det rigtige fly.
Her i Skandinavien kan vi snart gøre vores egne erfaringer og det ser jeg frem til at høre om.
Lad mig høre jeres søndags mening om B787 og dens salgs chancer i Europa
Hilsen Ole