• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

B737-900ER fra TOS i dag

Ingen forskjell utvendig annet enn et ekstra sett med dører. Standard -900 var på grunn av antall nødutganger begrenset til samme antall seter som -800, maks 189.
 
Heisann!

Dette er feil, en -900ER er 42,1 m lang mot 39,6 m på en -800. Maks seter i en -900ER er 215 mot 189 på en -800.

Jeg tror det opprinnelige spørsmålet var om det var en utvendig forskjell på -900 og -900ER. En -800 er kortere enn en -900, men -900 og -900ER har vel samme lengde (men -900ER må vel ha flere nødutganger for å kunne frakte flere pax enn 189)?
 
ja stemmer nok det.. 900ER har eksta nødutgang bak vingene.. og kan derfor ta flere passasjer..
 
Back
Top