AVOD på SAS A330

Re: AVOD på SAS A330

.

Dog synes jeg ikke det er noget større issue idag, hvor jeg selv medbringer film og underholdning på min iPad. Det vil altid være bedre end selv de bedste AVOD's.

Selvfølgelig er jo ikke da AVOD viktig på SAS.. ;)

Jeg syntes fremdeles en god AVOD slår en ipad eller lignende med glans da du slipper å drasse på dette, samt nyere filmer (På i alle fall TG, CO, SQ, LX) enn hva du lovlig/gratis kan ha på en Ipad.

Utvalget når jeg har flydd SAS på business har ikke vært bra, heller faktisk litt dårlig (ikke kritikk :72:) litt utdaterte filmer og ikke bra skjerm.

SC

Utvalget når jeg har flydd SAS på business har ikke vært bra, heller faktisk litt dårlig (ikke kritikk :72:) litt utdaterte filmer og ikke bra skjerm.

SC

Støtter denne. Fløy selv A330 på business for noen uker siden og det er ikke imponerende. På tur hjem med LH derimot (A380, biz), var systemet kjempebra. Stort utvalg og bra skjerm

Last edited:
Selvfølgelig er jo ikke da AVOD viktig på SAS.. ;)

Jeg syntes fremdeles en god AVOD slår en ipad eller lignende med glans da du slipper å drasse på dette, samt nyere filmer (På i alle fall TG, CO, SQ, LX) enn hva du lovlig/gratis kan ha på en Ipad.

SC

Og selvfølgelig skal udtalelser om SAS tages ud af kontekst :(

Personligt er det lang tid siden jeg har benyttet andet end min iPad på fly - med undtagelse af nysgerrigheden omkring hvad IFE byder på - men det er jo smag og behag. Jeg foretrækker mit eget store udvalg af film og serier - på en langt bedre skærm end jeg nogensinde har set på et fly og med langt bedre lyd på både film og musik.

Hvis du gider at læse hele mit indlæg og ikke blot plukke ting ud af kontekst, så skriver jeg jo også netop at SAS IFE er ved at være modent til udskiftning, men de er altså ikke de eneste som stadig ikke har AVOD og noget større problem synes jeg nu ikke det er. For flynørder betyder det måske noget, men for helt almindelige rejsende så tror jeg faktisk ikke det betyder alverden.

Jeg ville faktisk hellere at SAS indførte nogle brugbare headsets igen - istedet for de helt ubrugelige ørepropper som de er skiftet til (samme som CO bruger). Dog er det lavet så dumt at man ikke kan bruge den medfølgende adaptor til sine egne headphones og er stuck med disse forfærdelige ørepropper, hvis man ikke har forberedt sig og taget en adaptor med hjemmefra.

Utvalget i Business er vel det samme som i flyet for øvrig? Ellers enig med vurderingen din - ikke imponert over utvalget sammenliknet med f.eks. Thai og Air New Zealand. Det er vel omtrent bare Lufthansa som har dårligere utvalg enn SAS. Og hvor lenge skal de egentlig vise Batman Begins og The Devil Wears Prada?? Synes ellers SAS kunne blitt flinkere til å vise flere skandinaviske filmer også.

Back