Avisutklipp fra Stavanger Aftenblad

Status
Not open for further replies.
Ser også at du er fly simmer og jeg regner med at du flyr concorde? For Amsterdam-Los Angeles på åtte timer med mellomlanding går bare an i supersoniske hastigheter;)

Neida, det er bare å sette opp simuleringshastigheten...;)

En ting til som kan være greit å merke seg svgspotter, er at du aldri kommer lengre enn det du selv setter deg som mål. :) Vil du bli pilot, så sett deg det som mål, for vil man noe nok, så får man det før eller siden til! Følger du litt ekstra godt med i matte og fysikk timene fremover, og har en viss interesse (som du åpenbart har), så sitter du plutselig i en cockpit en vakker dag :) Lykke til med både spottingen og fremtidsdrømmene! Mange har vært der før deg :)

Om du har lyst til å bli flyver, så synes jeg du skal gi det et forsøk før du gir opp.

Ellers så kan du jo "jobbe i tårnet eller bære bagasje". Det blir jo nesten det samme.

Men du har sikkert nå lært deg en meget viktig ting om du noengang får en jobb der du skal uttale deg til media. Journalister skriver det de vil, og bryr seg bare sånn passelig om hva interviewobjektet sa.

Skal legges til at aftenbladet journalister er veldig dårlige på det emnet. For det er jo egentlig ikke så veldigt mange andre i vårt fylke som har så stor peiling at de kritiserer?

Nei - mange av SA sine journalister er muggne og sure, det veit jeg for mamma jobber i SA :lol:

Skal legges til at aftenbladet journalister er veldig dårlige på det emnet. For det er jo egentlig ikke så veldigt mange andre i vårt fylke som har så stor peiling at de kritiserer?

Nei - mange av SA sine journalister er muggne og sure, det veit jeg for mamma jobber i SA :lol:

Det var jo et artig statement.

Status
Not open for further replies.
Back