Re: Avinor må kutte 1,5 mrd på tre år
Du er ganske generell i formuleringene dine.
"Tydeligvis" for å bruke din formulering, så baserer du dette på antagelser?
I SAR-oppdrag er det ofte behov for fylling av drivstoff. Og ved spesielle hasteoppdrag også hot-fueling med krav til brann/redning. Hvem tror du gjør dette?
GA kan også være charter, biz-jet's også
Hvem skal sørge for at dette er et tilbud. Kanskje den som har påtatt seg
samfunnsansvaret med å drifte et landsdekkende lufthavnnett?
Siden de ønsker dagstenge så er det tydeligvis ikke så mye av dette heller
Og rednings og ambulanse helikoptere trenger ikke en åpen flyplass for og kunne gjøre jobben sin
Da sitter man igjen men GA, dvs stort sett hobbyflyvning, som det ikke kan være Avinor sin oppgave og betale for
Du er ganske generell i formuleringene dine.
"Tydeligvis" for å bruke din formulering, så baserer du dette på antagelser?
I SAR-oppdrag er det ofte behov for fylling av drivstoff. Og ved spesielle hasteoppdrag også hot-fueling med krav til brann/redning. Hvem tror du gjør dette?
GA kan også være charter, biz-jet's også
Hvem skal sørge for at dette er et tilbud. Kanskje den som har påtatt seg
samfunnsansvaret med å drifte et landsdekkende lufthavnnett?