To ting det funderes på:
1) Hvilken by i USA (hvis noen) er det historisk mest sannsynelig å finne F-seter hos LH på?
2) Blir SAS + booket i I, slik at man kan booke tur/retur i business fra OSL?
Da var mitt første Lifemiles kjøp i boks, kjøpte 50 000 + 50 000. Så får vi se hva man kan bruke det til...enveis USA blir det nok. Savner USDM alleredeBlitt for godt vant, hehe
Et lite tips...fikk ikke godkjent Amex kortet, fikk tre avslag etter hverandre. Åpnet nytt Firefox vindu, slettet cache, så gikk det greit.![]()
Men...noe feil måtte det jo selvsagt bli! For det første så ble Mss, som jeg da valgte som prefix på de to damene, mellomnavnet dems når jeg sjekker reisen i checkmytrip. Gjør det noe tro?
Edit: Fant ut at jeg kunne velge seter på LOT sine hjemmesider. Da gjenstår bare problemet med prefix som mellomnavn...
Kontoen min hos LifeMails er blokkert. Beskjed om å kontakte dem. Noen som opplever det samme?
Det skjedde med en fyr på businessclass.se. De blokkerte den fordi han hadde for mange søk...tror han sendte en mail til dem og spurte, så åpnet de den igjen. Sikkert et system for beskytte mot søkeroboter elns...
Hei,
Noen som vet når på året Avianca pleier å kjøre 2for1 tilbud?
Jeg har tidligere kjøpt en billett FRA-LAX i F med LH 748 uten å ha poeng fra før; Kjøpte 30000 poeng til vanlig pris (900$) og resten ved hjelp av miles+cash. Ikke den beste dealen, men helt klart verdt det!