Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson!

Er det slik at om man ikke greier å rekvalifisere seg, så kan man selge aksjen sin og kjøpe på nytt og bli gull igjen? Eller er det samme prinsipp som status match i FF program, at man bare får én mulighet til dette?

Hvordan sjekker dere at det har blitt til gull? Har vært inne på min konto på clubcarlson, men ser ikke noe om hvilket nivå jeg er på.

Er det slik at om man ikke greier å rekvalifisere seg, så kan man selge aksjen sin og kjøpe på nytt og bli gull igjen? Eller er det samme prinsipp som status match i FF program, at man bare får én mulighet til dette?

Jeg er usikker. Lite informasjon å finne, men jeg ser bare hva som skjer når neste år kommer :)

Hvordan sjekker dere at det har blitt til gull? Har vært inne på min konto på clubcarlson, men ser ikke noe om hvilket nivå jeg er på.

Hos meg så det helt likt ut, men rett etter jeg mottok mail om at jeg var blitt Gold Elite, så det slik ut:

Attachments

• Screen Shot 2012-04-27 at 12.03.27 PM.png
    Screen Shot 2012-04-27 at 12.03.27 PM.png
    16.9 KB · Views: 929
Når gjaldt dette i fra? jeg kjøpte i torsdag i forrige uke.

Fikk ikke oppgitt noen dato, og har ikke spurt heller, men fremtiden har fortsatt ikke vært så da trenger du sikkert ikke bekymre deg. Men det får sikkert konsekvenser for re-kvalifikasjon.

Fikk mail i dag fra IR. De påstår at jeg ikke står oppført som aksjonær. Kom inn på eiersiden med heftige 2 aksjer for to uker siden. Noen som vet hvor raskt slike lister oppdateres? har handlet via nordnet. Hun bad meg forøvrig sende dokumentasjon at jeg faktisk eier aksjene. Vil ikke tro at en skjermdump vil hjelpe så mye?

Fikk mail i dag fra IR. De påstår at jeg ikke står oppført som aksjonær. Kom inn på eiersiden med heftige 2 aksjer for to uker siden. Noen som vet hvor raskt slike lister oppdateres? har handlet via nordnet. Hun bad meg forøvrig sende dokumentasjon at jeg faktisk eier aksjene. Vil ikke tro at en skjermdump vil hjelpe så mye?

Fikk samme beskjed som deg. Jeg lastet ned PDF av sluttseddel av kjøpet på nordnet, og sendt den. Håper det hjelper, vil anbefale deg og gjøre det samme.

- Solheim

Last edited:
Er det noen fler som har fått bekreftelsesmail på oppgradering? Leste nettopp på flyertalk at betingelsene er endret, og du må nå eie minimum 200 aksjer for å kvalifisere for tilbudet. http://www.rezidor.com/phoenix.zhtml?c=205430&p=irol-sharebenefits

Leste også at det var en som hadde ventet over 1 uke på svar, og som sendte mail til goldpointsplus@carlson.com og ble oppgradert etter noen timer. Verdt et forøk kanskje?

Sjekket nettsiden deres tidligere idag, og det står ganske klart at det nå er 200 aksjer som skal til.
Jeg fikk meg CC forrige uke etter et opphold på Plaza i Oslo, og på tirsdag sendte jeg mail til goldpointsplus@carlson.com for å høre om mulig statusmatch mot HHonours Gold (som jeg fikk via tips her)

I natt fikk jeg mail om at jeg var oppgradert til CC Silver - det er jo noe iallefall

-- Erwing

Hvordan endte dette for dere andre? Jeg benyttet meg av fordelene ved fire opphold på divers Radisson og Park Plaza i USA i fjor, og ble oppgradert til 2-roms "suite" alle gangene. Skal på reise i slutten av Juli igjen, og satser på at hellet fortsetter.

Ellers skulle vi alle satset mer en en snau 50 lapp, har pr dags dato 18% avkasting, dvs en urealisert gevinst på hele 42kr! haha

Back