Fredrik Propell
ScanFlyer Silver
Er det slik at om man ikke greier å rekvalifisere seg, så kan man selge aksjen sin og kjøpe på nytt og bli gull igjen? Eller er det samme prinsipp som status match i FF program, at man bare får én mulighet til dette?
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Er det slik at om man ikke greier å rekvalifisere seg, så kan man selge aksjen sin og kjøpe på nytt og bli gull igjen? Eller er det samme prinsipp som status match i FF program, at man bare får én mulighet til dette?
Ah, ok. Da har det ikke skjedd noe enda![]()
Jeg fikk informasjon at i fremtiden, så vil det bli et minimumskrav på 100 aksjer.
Skulle egentlig bare mangle..
Når gjaldt dette i fra? jeg kjøpte i torsdag i forrige uke.
Fikk tilslutt mail om at jeg var oppgradert![]()
Fikk mail i dag fra IR. De påstår at jeg ikke står oppført som aksjonær. Kom inn på eiersiden med heftige 2 aksjer for to uker siden. Noen som vet hvor raskt slike lister oppdateres? har handlet via nordnet. Hun bad meg forøvrig sende dokumentasjon at jeg faktisk eier aksjene. Vil ikke tro at en skjermdump vil hjelpe så mye?
Er det noen fler som har fått bekreftelsesmail på oppgradering? Leste nettopp på flyertalk at betingelsene er endret, og du må nå eie minimum 200 aksjer for å kvalifisere for tilbudet. http://www.rezidor.com/phoenix.zhtml?c=205430&p=irol-sharebenefits
Leste også at det var en som hadde ventet over 1 uke på svar, og som sendte mail til goldpointsplus@carlson.com og ble oppgradert etter noen timer. Verdt et forøk kanskje?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.