Austrian med nytt fargeskjema

Ja, det blå skal bort i kabin og.
På den første skal det visstnok stå Servus under buken. Time will tell.
Min mening, veldig kjedelig!

finere før! har de/skal de endre fargen på interiøret i 777ene osv? noen år siden jeg fløy med de, men skal ikke skryte på meg at fargene vr spesielt pene!

finere før! har de/skal de endre fargen på interiøret i 777ene osv? noen år siden jeg fløy med de, men skal ikke skryte på meg at fargene vr spesielt pene!

Vet ikke når du fløy med en, men kabin er stort sett holdt i grått, rødt og hvitt. Uansett ikke så mye Blatt igjen. Jeg synes egentlig kabinen nå er ganske smakfull.

Fyrsteintrykket er att det nye liveryet er kjedeleg. Dagens er betre, likar blåfarga på buken.

Og slik ser buken på den første ut....

Attachments

• _810_4378_OE-LBC_20150226_jpg.jpg
    _810_4378_OE-LBC_20150226_jpg.jpg
    21.8 KB · Views: 1,072
virker ut som om det er en konkurranse om å få klemt inn mest mulig hvitt på et fly :/
Dette var kjedelig...

virker ut som om det er en konkurranse om å få klemt inn mest mulig hvitt på et fly :/
Dette var kjedelig...

Jepp, og det skyldes sannsynligvis vekten av malingen som igjen avgjør fuel consumption osv. Dvs. farger = mer maling = høyere vekt = mer bensin forbruks.

Måske er bare os der er blevet lidt for gamle , hæhæ ;-) ,,sådan lidt " du ved havd du har, men ikke hvad du får"
JEg kan faktisk god li`at der står My Austrian...Det er vel meningen at østrigerne skal være stolte af deres eget selskab
Hilsen Ole

Denne ser jo faktisk litt fin ut i det nye fargeskjemaet ... unntaket altså ...
oe-lgk-austrian-airlines-de-havilland-canada-dhc-8-402q-dash-8_PlanespottersNet_669065.jpg

Foto: Fabian Klamm
https://www.planespotters.net/photo...irlines-de-havilland-canada-dhc-8-402q-dash-8

Forstår jeg det rett at "my Austrian" ikke var noen suksess og de fremover skal fjerne "my" fra logo og branding?

My skal vekk. Det har vært ganske omstridt og veldig upopulært internt. Mange som mente at det så billig og påklistret ut og at man ikke burde rote med merkevaren. Finnes en My Schnitzel, My Müsli bedrift osv. og.
Selskapets nye sjef var heller aldri begeistret....

Back