B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 19 Mar 2009 #1 Et par-tre kjappe fra en som ikke har vært på VIE før: 1) Har Austrian innsjekkingsautomater? 2) I så fall, går det greit å sjekke inn på disse på LH-flighter ved codeshare? 3) Setevalg samtidig?
Et par-tre kjappe fra en som ikke har vært på VIE før: 1) Har Austrian innsjekkingsautomater? 2) I så fall, går det greit å sjekke inn på disse på LH-flighter ved codeshare? 3) Setevalg samtidig?
T Terminal3 ScanFlyer Blue 19 Mar 2009 #2 Austrian har self-service check-in maskiner i VIE. Og du kan vælge sæder på disse maskiner. Om man også kan lave check-in til LH er jeg ikke 100% sikker på men det mener jeg.
Austrian har self-service check-in maskiner i VIE. Og du kan vælge sæder på disse maskiner. Om man også kan lave check-in til LH er jeg ikke 100% sikker på men det mener jeg.
Someone Moderator Medlem 20 Mar 2009 #4 Og du kan også sjekke inn og levere fra deg bagasjen på togstasjonen i Wien
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 21 Mar 2009 #5 Vi ankommer nok terminalen med buss, men takker for tipset!