Hm, kan med en viss sannsynlighet komme fra Bamboo eller Norwegian da.
Ser ch-aviation spekulerer i både 1 og 2 "white tails" 787 her. Samtidig leser jeg også om "asiatisk 787".
787-9 settes i drift i midten av juni til JFK, også ORD fra juli.
Kommer med konfigurasjonen Business: 26, Premium Economy 21, Economy 247. Hvilket tyder på de ikke rekker rekonfigurere flyet da det er det de hadde hos Bamboo
https://www.aeroroutes.com/eng/240208-osns24789
De 5 787-9 de skal have i følge Planespotters kommer alle fra Lufthansa. De har alle C26W21Y247 config. Ingen af disse fly har været hos Bamboo.
Så mon ikke dette er Lufthansa Group standard config for denne flytype?
Mulig dette blir en dekor vi da også kan komme til å se fra øvrige i gruppen?
Austrian følger etter mor LH og sier ja til Europa:
https://www.planespotters.net/photo/1589358/oe-lzo-austrian-airlines-airbus-a320-271n
Mulig dette blir en dekor vi da også kan komme til å se fra øvrige i gruppen?
Første ex-Bamboo 787 er ankommet Wien. Selv om den tydeligvis ikke skal omkonfigureres, er det rimelig å anta at den i hvert fall skal en tur innom lakkboksen før den settes i trafikk.
https://www.planespotters.net/photo/1575037/oe-lpm-austrian-airlines-boeing-787-9-dreamliner
Boeing 787 -9 62735 924 OE-LPL Austrian Airlines delivery 14may24 LETL-VIE
Etter et spa-opphold i Spania er den nå på vei til Wien. Så skal snart i trafikk
Det er vel nevnt tidligere, men disse 11 maskinene skal da erstatte dagens 3 x 763 og 6 x 772? Det blir isåfall en en økning på 2 eneheter fra dagens 9 til 11.
Og 763ene er de som ryker først ut?
Regnes 772ene som "for store" for OS?
Austrian Airlines (OS, Vienna) will wet lease in E195 capacity from sister airline Air Dolomiti (EN, Verona) between June 1 and October 2024 to cover for a damaged A320-200N.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.