Atlantic snur og lander på BGO

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Atlantic snur og lander på BGO

Ser ut som OY-RCC på vei fra CPH til FAE har snudd i havet og går inn for landing på BGO.

Flightnummer RC459.

Attachments

• nødlanding.jpg
    nødlanding.jpg
    63.8 KB · Views: 319
Re: Atlantic snur og lander på BGO

Kan noen av moderatorene endre litt på tittelen på tråden? Legg til "snur over nordsjøen" f.eks.

Mulig det er på grunn av vind og vær på FAE
122050Z 18019G32KT 4000 -DZ FEW003 BKN005 06/05 Q1001 RMK WIND
850FT VRB11G29KT

Mulig det er på grunn av vind og vær på FAE
122050Z 18019G32KT 4000 -DZ FEW003 BKN005 06/05 Q1001 RMK WIND
850FT VRB11G29KT

Hadde ikke sjansen vært stor for at de hadde returnert til CPH i stedet. Flere hotell-plasser der...

Tror nok Bergen har nok hotellplasser til en lastet Avro, men uansett, trengs en god del ekstra fuel for å dra helt tilbake til CPH, og Flesland er en vanlig alternate hos Atlantic etter det jeg skjønner.

Tror nok Bergen har nok hotellplasser til en lastet Avro, men uansett, trengs en god del ekstra fuel for å dra helt tilbake til CPH, og Flesland er en vanlig alternate hos Atlantic etter det jeg skjønner.

I stand corrected.

Siden jeg ikke har funnet noe i media ennå og moderatorene allerede har flyttet denne tråden over i ATC-forumet får vi anta at det ikke ligger noe dramatisk bak dette.

Hender rett som det er at Altantic går til BGO eller SVG på grunn av vær og vind på Vagar...

Hender rett som det er at Altantic går til BGO eller SVG på grunn av vær og vind på Vagar...

Årsaken til dette er ikke overraskende vår felles "venn" på Island... Luftrommet over FØ er stengt... ingen flyvning til senere ikveld mao... Kilde: www.portal.fo :old

Back